RSS

1.9.09

Καλή αρχή


Η τσάντα από σήμερα επιστρατεύεται για τη νέα σχολική χρονιά. Πρώτη μέρα στην οργανική θέση και τα πράγματα φάνηκαν μάλλον χαλαρά. Ευχή να 'ναι έτσι και στην πραγματικότητα... Άγχος πολύ, λες και δεν έχουν περάσει ήδη πέντε "πρώτες μέρες"...
Καλή μας, δημιουργική χρονιά!

16 χεράκια ψηλά:

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Παραείναι σοβαρή η τσαντούλα! Τουλάχιστον μην την φωτογραφίζεις δίπλα στον ερωτίλο αυτιά! χεχε

Καλή σχολική χρονιά δασκαλίτσα, κι αύριο να πάρεις την πρώτη δημοτικού! Πολύ πλάκα θα 'χει! Θα μας διηγείσαι και περισσότερες ιστοριούλες...

Φιλάκια

marilia είπε...

Είπα στο σχολείο να λανσάρω το σοβαρό μου στιλ, μη μας πάρουν από την πρώτη μέρα χαμπάρι... Όσο για την τάξη, θα μάθουμε αύριο...

Μμματς!

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Μα ποιος είμαι; Ο προφήτης Αββακούμ είμαι;

marilia είπε...

Είσαι, είσαι! Πρωτάκια! Μικρά, καραμελομωρούλια, καρτουνάκια, Παναγιά μου! Τώρα που το λέω... σκιάζομαι! :):):):)

η κοπέλα με το καναρινί φόρεμα είπε...

Μια όμορφη και δημιουργική σχολική χρονιά σου εύχομαι γλυκιά μου.

Κι υπομονήηηη γιατί αυτά τα πρωτάκια όσο "καραμελομωρούλια" κι αν είναι θέλουν μεγάληηη προσοχή.

Φθινοπωρινά φιλιά!

Ταχυδρόμος! είπε...

Καλή σνουποχρονιά! Και γιατί κυριά μου δεν έχεται κέφια (;).

marilia είπε...

Καναρινένια μου, πράγματι αυτά τα μικρούλια θέλουν μεγαλύτερη προσοχή. Ακόμα δεν τα έχω δει, αλλά θέλω πολύ να τα γνωρίσω και να τα πάμε και καλά φέτος. Τα προηγούμενα πέντε χρόνια άκουγα "Πρώτη" και έφευγα τρέχοντας. Φέτος ουσιαστικά τη ζήτησα εγώ. Για να δούμε...

Ταχυδρόμε, σ' ευχαριστώ! :) Αγχωμένη είμαι, αλλά θα μου περάσει. :)

καλημεροφιλιά

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

KAΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ,ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΑΓΧΟΣ.ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΑΦΟΥ ΘΑ ΠΑΡΕΙΣ ΤΑ ΠΡΩΤΑΚΙΑ.ΤΥΧΕΡΑ ΑΦΟΥ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΜΙΑ ΤΟΣΟ ΝΕΑ ΔΑΣΚΑΛΑ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ.

marilia είπε...

Σκρουτζάκο, είσαι πολύ γενναιόδωρος με τα καλά λόγια! :) Καμιά σχέση με Σκρουτζ! :):)

Καλό φθινόπωρο!

spirosvii είπε...

Καλή χρονιά σε όλους! :)
Καλό χείμωνα και Φθινόπωρο!

marilia είπε...

Ευχαριστούμε!

νατασσΆκι είπε...

Καλή σχολική χρονιά, μικρή γλυκιά δασκάλα :)

Καλή αρχή αύριο, σε σένα και στα μαθητούδια σου
και καλό κουράγιο!
:))))

Φιλάκια πολλά

Kallia είπε...

Είναι τέλεια!!! Άντε βρε, καλό μάθημα πρωτάκι!!!:)
Φιλιά

marilia είπε...

Νατασσάκι, καλή χρονιά και στον Άκη σου! :)

Κάλλια, αν ποτέ ξανακάνω κάτι παρόμοιο θα προσέξω περισσότερο να κολλήσω την κορδέλα μεταξύ του μακετόχαρτου και του χρωματιστού χαρτιού ώστε να μη φαίνεται. Ελπίζω να τους αρέσει η ιδέα και να μην έχουμε προβλήματα... :)

Σνουποφιλιά

Mairyliscious είπε...

τι ομορφη τσαντα !!!!

marilia είπε...

Mairyliscious, μόνο "ομορφιά" έχει, να πάρει! Ούτε άνεση, ούτε εμφάνιση. "Χάσκει" από γύρω γύρω, όταν γεμίσει. Αποτυχία. Αλλά ας είναι μόνο η τσάντα αποτυχία και ας επιτύχει το φετινό εγχείριμα με τα μικρά. :)