RSS

4.2.10

Τσικνοπέμπτη







Όταν η κυρία δεν μπορεί να μιλήσει, η τάξη γίνεται ομορφότερη... Δυστυχώς, όταν η κυρία μιλάει, τα κεφάλια μας γίνονται καζάνια και η μόνη διακόσμηση είναι τέτοιου είδους:

ή τέτοιου:




13 χεράκια ψηλά:

Ασκαρδαμυκτί είπε...

όσο λιγότερο μιλάει η δασκαλίτσα τόσο δημιουργηκότερα δουλεύει η τάξη!

Απόψε θα το τσικνίσουμε με αντιβίωση!

astropeleki είπε...

Πολύ όμορφοι βγήκαν οι κλοουνίσκοι σας!!!! Και του χρόνου Μαριλίτσα μου!!!!

Andria είπε...

Πανέμορφα και επιτυχημένα τα χαρωπά σου κλοουνάκια! Μια πιότερο χάρηκα που είδα την στολισμένη τάξη και με με τσίμπησε ζηλίτσα να φτιάξω κι εγώ τις φιγουρίτσες-γραμματάκια σου! Απ`την αρχή τα λάτρεψα μα έτσι όπως τα είδα στολισμένα σκίρτησε η καρδούλα μου! Αλήθεια από πού πήρες την ιδέα? Λέω να τα φτιάξω το Καλοκαιράκι!
Συγχαρητήρια για όλα!! Πολύ μ`αρέσει η τάξη σας!
Φιλάκια!!!

marilia είπε...

Ασκαρδαμυκτί, έχεις δίκιο. Όσο λιγότερα λέω, τόσο πιο δημιουργικά δουλεύει το πράγμα. Έλα όμως που είμαι υποχρεωμένη να λέω και μάλιστα πολλά...

Αστροπελέκι, να 'σαι καλά που έδωσες την ιδέα! Σ' ευχαριστώ θερμά!

Άντρια, η τάξη μας είναι μάλλον άδεια για Πρώτη, αλλά δεν πτοούμαι. Τις γραμματοφιγούρες τις έφτιαξα από ένα βιβλίο με πατρόν της γνωστής σειράς που κυκλοφορεί σε σχολεία και όχι μόνο. Εγώ το αγόρασα βέβαια, γιατί το σχολείο μας δε διαθέτει πολλά πράγματα και άλλαξα και μερικές φιγούρες ώστε να ταιριάζουν στα ελληνικά δεδομένα. Δεν μπορούσα να βάλω π.χ. το "Θ" στο ποντικάκι επειδή το βιβλίο το ονόμαζε "θείος Μίκυ"! Σε μερικά δυσκολεύτηκα κιόλας να βρω αντίστοιχη λέξη για απεικόνιση κι έτσι δεν είναι όλα ανθρωπάκια, όπως θα δεις.

Επειδή δεν έχω σκάνερ για να σου στείλω, αν θες, μεγέθυνε την εικόνα και αντέγραψε. Δεν είναι δύσκολα, απλά χρειάζεται λίγη υπομονή να κολληθούν όλα.

Άιναφετς είπε...

Μα υπάρχουν και γιαγιάκες που θέλουν να σε ακούν να "μιλάς"...τυχερά "πρωτάκια"!
ΥΓ. σε κάποιο σχόλιο σου, διάβασα που ζήταγες από το νατασσΆκι μας, να κάνει οικονομίες στα φωτάκια...η σύνδεση της έχει πρόβλημα και σύντομα ΟΛΑ θα πάνε στην θέση τους!
ΑΦιλάκι!

marilia είπε...

Καλή μου μάγισσα, Άιναφετς! Έχω "ξενερώσει" πάαααααααααρα πολύ με τη μαμά blanco και μου 'χει χαλάσει την ψυχολογία. Μου 'χει κοπεί κάθε όρεξη για δουλειά. Δε νομίζω πια πως είμαι καλή για να με "ακούει" κανείς... :(

Υ.Γ. Με το Νατασσσσσσάκι μίλησα προημερών στο τηλέφωνο. Ελπίζω σύντομα να διορθωθούν τα όποια προβλήματα. :)

Άιναφετς είπε...

Marillia, θα κάνω μαγικά, βοηθά τώρα πια η Χρυσαόρα (!) και η μάνα Blanco θα κατατροπωθεί...!ΑΦιλάκι!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ ΟΛΑ!!!ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ.

ΚΑΛΕΣ ΑΠΟΚΡΙΕΣ ΝΑ ΕΧΕΙΣ.ΓΙΑ ΠΕΡΑΣΕ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΔΙΑΛΕΞΕΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑVATAR ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΣΟΥ;
ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ :))

Αννα είπε...

Πως παει μικρη;Παιρνεις ακομα αντιβιωση;Εγω ναι...
Η συναντηση με τις μαμαδες;

Ανώνυμος είπε...

Μαρίλια μου, όλα υπέροχα, φα-ντα-στι-κά!!!!Καλά Κούλουμα!!!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ ΝΑ ΕΧΕΙΣ :)))

marilia είπε...

Άιναφετς, καλή μου μάγισσα, για την ώρα η μόνη που κατατροπώνεται (ενεστώτας) είμαι εγώ! Μετά τις 2 βδομάδες αντιβίωσης, τον ασταμάτητο, ως τώρα, βήχα, έπαθα λάστιχο και χτύπησα το πόδι μου σε ένα γλίστρημα. Τι άλλο θα ευχηθούν, οι κακούργες;

Σκρουτζάκο, πέρασα από το μπλογκί σου. ;)

Άννα, τα φάρμακα τα σταμάτησα, αλλά ο βήχας συνεχίζεται. :( Η συνάντηση πήγε καλά. Να τις έβλεπες να φεύγουν... ψαρωμένες. χιχιχιχι!

Βάλια, καλά ήταν. Καλή Σαρακοστή τώρα. :)

Σκρουτζάκο, καλή σαρακοστή, αν και, μεταξύ μας, δε νήστεψα και ούτε θα νηστέψω... :$

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΠΕΡΑΣΑ ΝΑ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ.ΜΠΗΚΕ Η ΑΝΟΙΞΗ :)))