RSS

20.1.11

Αγαπητό μου ημερολόγιο...

... σήμερα θα σου μιλήσω για τη δασκάλα μου.

Αυτή ήταν η άσκηση για τα παιδιά μου σήμερα! χαχαχαχα! Ναι, για να δω αν έχουν μάθει να περιγράφουν πρόσωπα και να κάνουν σωστή χρήση των επιθέτων. Συμπέρασμα: Είμαι εξαιρετική, είμαι όμορφη, έξυπνη, είμαι η καλύτερη δασκάλα του κόσμου, ΑΛΛΑ... τα παιδιά μου ΔΕΝ έχουν μάθει να κάνουν περιγραφή προσώπου, ούτε χρήση επιθέτων! χαχαχαχαχα! Και επειδή κείμενα δε θα σας δείξω -γιατί, τι να πούμε για την τελειότητα;- θα σας δείξω τις ζωγραφιές τους! Όλες ΕΜΕΝΑ δείχνουν, μην μπερδευτείτε και πάει αλλού ο νους σας, εντάξει;


Μην ακούσω σχόλιο για την εικόνα του Λουκά "ποιο απ' τα δυο είναι η κυρία σου;"...! Το σπίτι είναι ΣΠΙΤΙ και η ΚΟΠΕΛΑ δίπλα είμαι εγώ!

Η Νίκη μ' έκανε... φρικιό και ο άλλος ο μαλαγάνας, ο Στέλιος, μου 'φτιαξε να φοράω μπλούζα με καρδούλα που γράφει τ' όνομά του! χαχαχαχα! Με πήρε χαμπάρι!

Εδώ δεν κάνω σχόλιο γιατί είναι και μπλογκ εκπαιδευτικού, τρομάρα μου, και δε θέλω να πω με τι μοιάζω στη ζωγραφιά του Γιώργου!

Ο Αργύρης μ' έβαλε να 'χω πάρει τα βουνά και μάλιστα... τα πράσινα βουνά! Από σκουλαρίκι όμως...! πςςςς!!!


Εδώ έχουμε θέμα. Ο Χρήστος μ' έκανε έτσι γιατί σήμερα ένιωθε χαρούμενος μαζί μου -έτσι είπε. Ο Αντώνης μ' έκανε... σαν κουνέλι ή είναι ιδέα μου; Ο Σπύρος ζωγράφισε το χθεσινό σάλι και η Μαρίνα σκέφτηκε να μου βάλει στο χέρι ένα βιβλίο. Αμ, πώς!

Στου Βαλάντη τη ζωγραφιά εγώ είμαι αυτή η ροζ! Και στης Κωνσταντίνας... αυτό το σκιαχτικό πράγμα μπροστά απ' τον πίνακα. Ανησυχώ στ' αλήθεια.

Πληρώθηκα και γι' αυτό το μήνα! Με το καλό στον επόμενο! ;)


7 χεράκια ψηλά:

to alataki είπε...

Eμένα μου αρέσει του Βαλάντη! Όμορφη είσαι τελικά...

Magda^_^ είπε...

ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!
Έχω σκάσει στα γέλια!! Όχι με τις ζωγραφιές,προς Θεού, αλλά με το " ανησυχώ στ'αλήθεια" !!! Χαχαχαχαχα:))))
Νομίζω υπάρχει και μια διαφωνία για το χρώμα των μαλλιών σου εε?
Εμένα μαρέσαι πιο πολύ απ'ολα του Σπύρου που έκανε το σάλι!
Πολλά πολλά φιλάκια!!! άντε και στον επόμενο μισθό σου εύχομαι!:)
<3 <3

marilia είπε...

Αλατάκι μου, ναι! Μια θεά! χαχαχαχαχαχα!

Μαγδάκι, ΚΑΜΙΑ διαφωνία για τα μαλλιά μου! Είναι ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ είπαν! χαχαχαχαχαχαχαχα! Το σάλι σάλι και ο ίκτερος ίκτερος! χαχαχαχαχαχα! Δύο μέρες έχω ψοφήσει στο γέλιο!

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Της Αριέτας είναι το καλύτερο!

marilia είπε...

Ασκαρούλη, εγώ δυσκολεύομαι να διαλέξω το καλύτερο! Πάντως όλα ήταν εξαιρετικά και μου συμπεριφέρθηκαν με... ευγένεια και καλοσύνη! ;)

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Λατρεύω τις παιδικές ζωγραφιές γιατί δείχνουν ένα κόσμο εσωτερικό που δεν φαίνεται..Σου το έχω ξαναπει οτι έχω σπουδάσει και παιδική ψυχολογία σχεδίου..

marilia είπε...

Αχτίδα και η ψυχολογία σε βοήθησε να βγάλεις κανένα συμπέρασμα για το άτομό μου; Γιατί κι εγώ έχω διδαχτεί Ψυχολογία Παιδικού Σχεδίου και σε μερικά σχέδια στάθηκα περισσότερο... χμ...