Στις 11 Δεκέμβρη είχαμε Γεωγραφία, Γλώσσα και Μαθηματικά. Ξεκίνησα διαβάζοντας
στους μαθητές μου "Το ταξίδι του σύννεφου" από το ΒΜ της Γεωγραφίας Ε' σ.
27, ενώ είχαν τα βιβλία τους κλειστά. Τους ζήτησα να βάλουν τίτλο σ'
αυτό που άκουσαν. Έβαλαν. Έπειτα άνοιξαν τα βιβλία τους. Το
ξαναδιάβασα. Έδειξα τη διαδρομή του σύννεφου στον χάρτη. Παρατήρησαν το
σχήμα της Ελλάδας σε χάρτες του βιβλίου και της τάξης. Τους είπα να
κλείσουν τα μάτια και να σκεφτούν το σχήμα της χώρας. Τους μοίρασα χαρτί
να σχεδιάσουν τη δική τους Ελλάδα. Τους ζήτησα να τη χρωματίσουν όπως
τους αρέσει. Ανταποκρίθηκαν. Έδωσαν και τίτλο στο έργο τους.
Λίγο μετά τους ζήτησα να μου σχολιάσουν
την e-συνάντηση με την Αραβέλλα. Το 'καναν. Μ' έπιασα να
συγκινούμαι απίστευτα. Τους ζήτησα να μου γράψουν όσα είπαν σε χαρτί. Το 'καναν με μεγάλη όρεξη και πολύ γρήγορα.
Την τελευταία ώρα, τους είπα να σημειώσουν τρεις ασκήσεις από μια
επαναληπτική φωτοτυπία που τους είχα ετοιμάσει για τα Μαθηματικά. Τη μία
άσκηση τη λύσαμε παρέα. Λίγο πριν φύγουμε τους είπα ότι ήταν "η μέρα
του παιδιού". Αντίδραση: "Αααααα! Γι' αυτό το δώρο που δεν κάναμε μάθημα
σήμεραααααααααα!"...
ΤΕΛΕΙΑ!!!!!!!!
ΤΕΛΕΙΑ!!!!!!!!
0 χεράκια ψηλά:
Δημοσίευση σχολίου