RSS

3.11.14

Αθροίσματα με... μαρκαδόρους

Πολλοί γονείς παραπονέθηκαν πως τα παιδιά τους δυσκολεύονται να μάθουν τα αθροίσματα των αριθμών (τα ζευγαράκια, όπως λέμε) ως το 10. Τς τς τς! Μεγάλοι! 

Πάμε να παίξουμε. Με... μαρκαδόρους! Διαφορετικών χρωμάτων, γιατί είμαστε και καλλιτέχνες! Λοιπόοοοον, ας παίξουμε με τα αθροίσματα του 5. Παίρνω 5 μαρκαδόρους και τους μοιράζω στα χέρια μου. Εσείς θα μου λέτε πρώτα τους μαρκαδόρους που κρατώ στο δεξί μου χέρι (ο χαμός για να το εντοπίσουν, αλλά... θα συνηθίσουν) και μετά τους μαρκαδόρους που κρατώ στο αριστερό. Έτοιμοι; Πάμε!!!!


1 + 4 (μην μπερδεύεστε από τη φωτο... χιχιχι)

2 + 3

0 + 5
4 + 1
Τέλεια!!! Είστε καταπληκτικοί!!! Για να δούμε... μπορείτε να μου πείτε και πόσους μαρκαδόρους έχω κρυμμένους πίσω από την πλάτη μου;;; Πάντα θα παίζουμε με 5 μαρκαδόρους, ωραία; Έτοιμοι;;;; Πάμε!!!!!!!

σκέφτεται: (4 + ? = 5) και λέει 1

σκέφτεται (5 - 2 =) και λέει 3

(5-1=) 4

(5-3=) 2
Οι μαρκαδόροι μπορούν να αυξάνονται και να μειώνονται, ανάλογα με τα αθροίσματα που θέλουμε να μάθουμε. Επίσης η ταχύτητα θα αυξάνεται σταδιακά, όσο πιο γρήγοροι γίνεστε με την εξάσκηση! Προσοχή! Τα χέρια μας δεν χωράνε να κρατήσουμε 7 ή 8 ή και περισσότερους μαρκαδόρους!!! Μπορούμε να παίξουμε με... ξυλομπογιές, έτσι δεν είναι;;; :)

0 χεράκια ψηλά: