Μοντέλο Perkins, από τη Maria Drakaki (εδώ: http://synedrio.weebly.com/uploads/…/4/15045854/7drakaki.pdf) και ιδέες της ίδιας για τη δημιουργία ομάδων εργασίας και την εισαγωγή των έργων τέχνης.
Χρωματιστά λαστιχάκια βοήθησαν για την τυχαία δημιουργία των ομάδων. Τόσα λαστιχάκια από κάθε χρώμα όσα και τα άτομα που θέλουμε σε κάθε ομάδα.
Από "Το Κουτί της Τέχνης" της Σοφίας Γιαλουράκη επέλεξα 4 κάρτες με έργα διάσημων ζωγράφων, σχετικά με την επέτειο της 28ης Οκτωβρίου. Απομόνωσα τα έργα σε "παράθυρα" από κάνσον χαρτόνι, ώστε να μην αποσπάται η προσοχή των μαθητών από τις υπόλοιπες πληροφορίες των καρτών. Κάθε έργο δώθηκε στην ομάδα αντίστοιχου χρώματος. Έπειτα ζήτησα από τα παιδιά να παρατηρήσουν το έργο, να ανταλλάξουν απόψεις για το τι βλέπουν, τι μυρίζουν, τι ακούν, τι αισθάνονται, πώς νιώθουν και τέλος, τους ζήτησα να συγγράψουν, ομαδικά, μια ιστορία εμπνευσμένη από το έργο που είχαν μπροστά τους.
Τα αποτελέσματα δεν ήταν ικανοποιητικά για Ε' Δημοτικού. Ακολούθησε ομαδική διόρθωση γραπτών και στην πορεία τα κείμενα ξαναγράφτηκαν, λαμβάνοντας υπόψη τις συμβουλές που δώθηκαν.
Συμπέρασμα: Το τμήμα έχει αρκετά καλό δυναμικό. Όρεξη να 'χουμε να δουλεύουμε! ;)
0 χεράκια ψηλά:
Δημοσίευση σχολίου