RSS

24.5.15

Δημιουργία σταυρόλεξων

Οι ΤΠΕ καλά κρατούν @ Α3. ;) Και το eurofykious project έχει... φυκιώσει πια και δε λέμε να το αποχωριστούμε ούτε τις τελευταίες μέρες! :) Ήρθε και... ρίζωσε, ωσάν την Ποσειδωνία. 

Ο Φύκιος, λοιπόν, μας είχε προ(σ)καλέσει να φτιάξουμε... πατατάκια. Σταυρόλεξα, δηλαδή, με το λογισμικό hotpotatoes, παλιά μου αγάπη. ;) Κι αφού λύσαμε ένα σταυρόλεξο που μας έστειλε στην τάξη, μοιραστήκαμε σε δυάδες και πήρε κάθε ομάδα 5 λέξεις σχετικές με το project για να δημιουργήσει μ' αυτές σταυρόλεξο. Απαραίτητη προϋπόθεση... να διατυπωθούν οι ορισμοί των λέξεων. Κι επειδή είμαστε πρωτάκια... ε... τους γράψαμε ομαδικά στην τάξη: 






Έπειτα... είπαμε να δούμε πώς δουλεύει αυτό το λογισμικό. Και είδαμε, παρέα, στην τάξη. 





Και μετά... πληκτρολόγησα, από φόβο, τους ορισμούς των λέξεων σε πίνακα, έναν για κάθε... αρωματική ομάδα και ήμασταν έτοιμοι για το εργαστήριο. Εκεί θα εισήγαν τους ορισμούς με "αντιγραφή - επικόλληση", διαδικασία που θεώρησα πιο εύκολη από το να πληκτρολογούν απ' την αρχή.





Αμ, δε!!!! Όλα στραβά: 

  1. ξέχασα το στικάκι με τους ορισμούς στο σπίτι
  2. ξέχασα να ρυθμίσω το λογισμικό στο εργαστήριο, ώστε να... μιλάει Ελληνικά
  3. για καλή μου τύχη είχα μαζί μου το λάπτοπ και... έστειλα με μέιλ το αρχείο με τους ορισμούς στον εαυτό μου. Άνοιξα το μέιλ από υπολογιστή του εργαστηρίου και αποθήκευσα το αρχείο εκεί. ΌΜΩΣ με μεγάλη καθυστέρηση όλο αυτό
  4. με τα πολλά, έστειλα το αρχείο από τον κοινόχρηστο φάκελο ενός υπολογιστή σε όλους τους υπόλοιπους υπολογιστές. ΑΛΛΑ το αρχείο μου σε word7 ΔΕΝ υποστηριζόταν από τα XP 
  5. αγχώθηκα
Όμως... ΜΑΓΙΚΑ:

τα παιδιά θυμούνταν τα βήματα για τη δημιουργία σταυρόλεξου από την ημέρα της εξοικείωσης με το λογισμικό. Δε χρειάστηκε να πω τίποτα! "Χαρτί κι άγιος ο θεός" και για καλή μου τύχη είχα μαζί μου τα χαρτιά στα οποία είχαν τα ίδια σημειώσει με τα γραμματάκια τους τους ορισμούς των λέξεων. Έτσι, ώσπου να κάνω όλες τις παραπάνω απεγνωσμένες κινήσεις... εκείνα είχαν ήδη αρχίσει να παίζουν με το λογισμικό και να εισάγουν τις λέξεις τους. Σε λίγη ώρα τα σταυρόλεξα ήταν έτοιμα!!!





Ευτυχώς που υπάρχουν τα... χαρτιά και τα παιδιά. :Ρ:Ρ:Ρ:Ρ:Ρ

0 χεράκια ψηλά: