RSS

16.3.09

Ευχαριστημένη από τις πρόβες

Οι πρόβες προχωρούν και τα παιδιά ολοένα και βελτιώνονται. Το κακό είναι ότι δεν έχουμε κάνει ακόμα τίποτα για τα κοστούμια τους... Αγχώνομαι. Ας μη βγει πατάτα, Θεέ μου! ...

7 χεράκια ψηλά:

mortal είπε...

Υπάρχει τίποτα πιο νόστιμο από τις ...πατάτες;


ΥΓ. Δε σε φοβάμαι, εσένα. Θα σκίσεις πάλι...

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Αν βγει "πατάτα", να την κάνουμε βραστή και να τη φάμε!
Το γουστάρω αυτό το ... γκουρμεδάκι!

marilia είπε...

mortal, ασφαλώς και υπάρχει νοστιμότερο πράγμα απ' τις πατάτες! Τα... μπιφτέκια! ;Ρ

Ασκαρδαμυκτούλη μου, εγώ νόμιζα ότι προτιμάς ντάκο και γιουβετσάκι απ' τα χεράκια μου! ;)

Η σημερινή πρόβα ήταν επίσης καλή και η μάνα μου ανέλαβε να ράψει τις φουστανέλες... Τα κορίτσια τα βόλεψα με κάτι δικές μου φούστες... ;)

Αννα είπε...

Μια χαρά θα πάνε όλα θα δεις..Εγω ενα παπα εχω ακομα να ντυσω και θα παρω στολη ξαδερφου απο αποκριες...Τη φουστανελα την εκανα με γκοφρε λευκό και ελπιζω να αντεξει...Καμια ιδεα για τουρκικο κοκκινο καπελο;Παλι γκοφρέ στερεωμένο σε λωρίδα κάνσον;
Αχ τι λεω!!!

Καλη επιτυχια!!!

marilia είπε...

Αννούλα, κι εγώ έχω παπά στην ιστορία αλλά κι εγώ με δανεική στολή θα κάνω δουλειά. Τούρκικο καπέλο... σκούφο για το κρύο και κόψε ένα μισοφέγγαρο χρυσαφί κι είσαι οκ! ;) Αλλιώς... κάνσον και γκοφρέ!

spirosvii είπε...

Μακάρι να είχανε όλα τα παιδάκια τέτοιες δασκάλες! Μπράβο και ξαναματαμπράβο!

marilia είπε...

Άσε, ρε Σπύρο, δε βοηθάει άνθρωπος και τα 'χω παίξει!