RSS

18.10.09

Αλλαγή ομάδων εργασίας


Είπαμε Αντίο στη θάλασσα, γνωρίσαμε και την Τιτίνα, την κότα. Αύριο θα ζητήσουμε να φάμε Πεπόνι. Μήπως τρέχουμε; Δε δείχνουν όμως να ζορίζονται πολύ... Μόνο στα μαθηματικά κολλάνε λιγάκι στον προσανατολισμό, πράγμα δύσκολο και για ενήλικες. Και λίγο στη σύγκριση μεγεθών, αλλά πού θα μας πάει; Θα το μάθουμε. Το πιο ζόρικο όμως απ' όλα είναι η ανάλυση αριθμού!!! Αυτά τα λουλούδια, βαρεθήκαμε να τα μοιράζουμε με διαφορετικούς τρόπους στα δύο βάζα! Τώρα που το καλοσκέφτομαι, στα μαθηματικά ζοριζόμαστε λιγάκι...

Ορθογραφία γράφουμε καθημερινά μια μικρή προτασούλα. Π.χ. Τιτίνα, έλα την Τρίτη. Σχεδόν όλα γράφουν καλά, φυσικά με δική μου βοήθεια, όπου χρειάζεται. Σημαντικό να βλέπουν την επιβράβευση του αυτοκόλλητου στο τέλος, ακόμα κι αν βοήθησα πολύ στη γραφή των συλλαβών.

Από αύριο θα λειτουργήσουμε με ομάδες διαφορετικών ταχυτήτων.
3 παιδιά θα αποτελέσουν ομάδα η οποία θα επιμείνει στην ανάγνωση και γραφή λέξεων, κυρίως δισύλλαβων και αρίθμηση και γραφή των ψηφίων ως το δέκα.
6 παιδιά δε φαίνεται να 'χουν κανένα ιδιαίτερο πρόβλημα.
8 παιδιά θέλουν περισσότερη βοήθεια, αλλά έχω την αίσθηση ότι επιδέχονται γρήγορα βελτίωση.
Αρχικά, χωριστή ομάδα θα αποτελέσουν τα 3 παιδιά που χρειάζονται πολύ αργότερους ρυθμούς, ενώ τα άλλα 14 θα μοιραστούν έτσι, ώστε τα πιο αδύναμα παιδιά να βοηθιούνται από τα άλλα. Αν ούτε κι αυτό δεν "τραβήξει", θα αλλάξουμε και πάλι ομάδες την άλλη βδομάδα. Τα 6 παιδιά που δεν έχουν πρόβλημα θα αποτελέσουν δική τους, ξεχωριστή ομάδα και τα άλλα 8 θα χωριστούν σε δύο ομάδες μεσαίας ταχύτητας. Τι άλλο να κάνω, η έρμη;

Ξεκινάμε αύριο κι ο Θεός βοηθός...

26 χεράκια ψηλά:

Ασκαρδαμυκτί είπε...

"Ευρωπαϊκή Ένωση" την έκανες την ταξούλα σου! Χώρισες τα κράτη,σόρυ... τα παιδάκια ήθελα να πω, σε διάφορες "ταχύτητες"!
Πάντως, εγώ υποστηρίζω τα τρία τα καθυστερημένα!
Άλλωστε, σ' αυτή την "ταχύτητα" ανήκει και η Ελλαδίτσα μας!

marilia είπε...

Η κατάσταση, καλέ μου, είναι... ΒΘ! που λέει και ο κυρ Ηλίας μου! Έχει ξεφύγει από ΘΒ και έχει προχωρήσει πολύ σε ΒΘ. Με άλλα λόγια, αν δεν τα βοηθήσουν αυτά τα παιδιά από το σπίτι τους, πολύ φοβάμαι πως η πορεία τους είναι προδιαγεγραμμένη: μια ευθεία γραμμή, για να μην πω μια ευθεία με φθίνουσα πορεία...

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Να κάνεις "επανεκίνηση" της οικονομίας... σόρυ, της τάξεως ήθελα να πω!
Αλλά για να το πετύχεις αυτό πρέπει η γίνεις η Λούκα Κατσέλη του Α1!

marilia είπε...

Τι σχέση έχω με το Α1; :Ρ:Ρ:Ρ Εγώ η δασκάλα του Α2 είμαι!!! χιχιχιχιχι!

Ορθογραφία και αντιγραφή για την Πέμπτη: Άρη, να πέντε πατίνια.
Πρέπει να μάθουμε το Ππ!

Ασκαρδαμυκτί είπε...

τότε γίνε ο "Παπακωνσταντίνου του Α2"!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΘΑ ΠΑΝΕ.ΜΕ ΤΟ ΜΑΛΑΚΟ.ΝΑ ΤΟΥΣ ΤΑ ΒΑΖΕΙΣ ΠΑΛΙ ΣΕ ΤΕΣΤ ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΑΘΕ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΦΙΛΗ ΜΟΥ.

BIKY είπε...

Νομίζω πως και η δική μας δασκάλα τρεχει λίγο εχουν φτάσει στο
΄΄νυχτώνει΄΄
Είναι λέει καλό το τμήμα γι'αυτό πάει γρήγορα
Οσο για την Κατερινά της αρέσει πολύ το σχολείο Τα ετοιμάζει στο ολοημέρο μα η τρελή μαμά της τα σβήνει όλα και μετά τα ξαναγράφει
Και όταν τελειωνεί το μάθημα έιναι αγκαλιά με τα βιβλία της και γράφει τις δίνω και εγώ φωτοτυπίες και εκείνη τις κόβεο και τις κολλάει στο τετράδιο εργασιών όπωσ κανει η δασκάλα
Δεν αντέχω άλλο διάβασμα Κατι έχει πάθει το παιδί μου ? δεν παιζει με κουκλες όλη μέρα είναι με χαρτιά μολύβια και βιβλία
ουφ !

marilia είπε...

Σκρουτζάκο, κάνουμε επαναλήψεις, και σε γενικές γραμμές είμαι ευχαριστημένη. Υπάρχουν όμως και μερικά παιδιά που... δεν! Ας βοηθήσουν περισσότερο οι γονείς. Δυστυχώς εγώ δεν μπορώ να κάνω κάτι παραπάνω. Θα συνεχίσω να προσπαθώ, αλλά χρειάζεται οπωσδήποτε βοήθεια.

Βίκυ, έχω κι εγώ μαμά που σβήνει τα γραπτά του παιδιού, επειδή, λέει, δεν κάνει ωραία γράμματα! Μεταξύ μας, υπέροχα γράμματα κάνει η μικρή, αλλά η μαμά... είναι μαμά! Μην το κάνετε, μόνο τα παιδιά σας κουράζετε...
Η δασκάλα σας είναι 4 μαθήματα μπροστά, δηλαδή μία βδομάδα μπροστά, αλλά αν έχει καλό τμήμα...
Αν το παιδί δεν κουράζεται και ό,τι κάνει το κάνει ευχάριστα και με καλή διάθεση, εσένα τι σε πειράζει; Φτάνουμε στο σημείο να βλέπουμε παιδί να διαβάζει και σκεφτόμαστε μην και δεν είναι καλά! Ήμαρτον! :):) Κι εσύ γιατί του δίνεις κι επιπλέον υλικό; Χαλαρά, μανούλααααααααααα!!!

φιλιά πολλά και ένα ξεχωριστό στην Κατερινοπρωτάκι

ΦΩΤΕΙΝΗ είπε...

Συγχαρητήρια για το ωραίο σου μπλογκ φίλη μου..
Καλή εκπαιδευτική χρονιά!

marilia είπε...

Φωτεινή, καλωσόρισες! Να 'σαι καλά! :)

Ταχυδρόμος! είπε...

Λοιπόν θα σου στείλω στάνταρ αντίτυπα του παραμυθιού για τα παιδάκια σου! Αλλά θέλω promo και παρουσίαση στο σχολείο!

marilia είπε...

χαχαχαχαχα! Ευχαρίστως!!! Θα χαρούν πολύ να δουν κι έναν πραγματικό... Ταχυδρόμο από κοντά! (για την ώρα μόνο ένα χάρτινο καρτουνοΤαχυδρόμο βλέπουν στον τοίχο!) χιχιχιχιχιχι!
Πότε έρχεσαι; :):):):)

Andria είπε...

Μαριλίτσα δες στο blog της Άσπας μια ωραία ιδέα για εργασία με τα γραμματάκια! Μόλις το είδα σκέφτηκα.."χμ!αυτό θα το κλέψω για την Μαριλία!"
Φιλιά!!

marilia είπε...

Ποια είναι η Άσπα;

Andria είπε...

Ααααχχ τι ξεχασιάρα που είμαι και δεν εβαλα το link!! συγγνώμη.. για δες! http://aspaonline.blogspot.com/

marilia είπε...

Να 'σαι καλά, Άντρια! Είναι ιδέα του ΠΙ και βρίσκεται στο βιβλίο του δασκάλου, αλλά προσωπικά δεν το κάνω. Εμείς φτιάχνουμε το βιβλίο του γράμματος -άλλη ιδέα του ΠΙ- και κόβουμε από περιοδικά μερικά γραμματάκια και τα κολλάμε στο εξώφυλλο αυτού του... βιβλίου. Τη Δευτέρα περισσότερα, με φωτογραφίες από την τάξη μου. :)

φιλιά

Andria είπε...

εντάξει!!Θα περιμένουμε με ανυπομονησία :-)
φιλάκια

MARINOS είπε...

Μπραβο σου για το μεράκι και την αγάπη που προσφέρεις απλόχερα στους μαθητές σου!

Θα αναμένω με ενδιαφέρον να διαβάσω και τη συνέχεια!

marilia είπε...

Άντρια, ε, δε θα δείτε και τίποτα εξεζητημένο! Μια μάλλον απλή τάξη έχουμε. Ωστόσο μ' αρέσει να φωτογραφίζω και να δημοσιεύω στο eμερολόγιο τούτο ώστε να μπορώ να τα ξαναβλέπω μετά από καιρό...

Μαρίνο, καλωσόρισες! Προσπαθώ να κάνω τη δουλειά μου όσο καλύτερα μπορώ. Τώρα, αν το καταφέρνω... θα το δείξει ο χρόνος. :):)

Α είπε...

Μαριλίτσα για δες κι αυτό, το έχεις? http://www.greek-fun.com/index.php?showtopic=240305

Για φέτος, σίγουρα θα σου χρειαστεί!Από αυτή τη διεύθυνση http://rapidshare.com/files/187863647/xaxana.rar το κατεβάζεις!

Άντρια είπε...

καλέ δε με λένε Α...
ααααααα!

marilia είπε...

Ά ντρια, η διεύθυνση που μου έστειλες δε μου επιτρέπει την πρόσβαση. Μήπως πρέπει να γίνω μέλος στο σάιτ αυτό; Τέλος πάντων, από την κατάληξη του αρχείου προς... κατέβασμα, καταλαβαίνω ότι είναι το CD "Λάχανα και χάχανα". Σωστά; Και ερωτώ: Γιατί δε μου το 'στελνες, κορίτσι μου, δυο μέρες νωρίτερα;;; Το αγόρασα προχθές 19 €!!! Εντάξει, εντάξει. Όχι "κλοπές". Αν και όλοι κατεβάζουμε κατά καιρούς...

Andria είπε...

:-( όχι κλοπές αλλά όχι και 19 ευρώ!! Γίνε μέλος πάντως, υπάρχει υλικό. Στεναχωρήθηκα τώρα..

marilia είπε...

Καλέ, μη στενοχωριέσαι. Είναι διπλό σιντί (και πάλι πολλά είναι), εξαιρετικό! Εγώ τραγουδάω από προχθές "οχτώ μεγάλοι ποντικοί, δυο μέρες νηστικοί, ονειρεύονται ομελέτα με ντομάτα, αυγά και φέτα"! χαχαχαχα! Και το "παπί" τραγουδάω! Σήμερα ακούσαμε και με τα παιδιά. Δηλαδή... εγώ το άκουγα κι αυτά φώναζαν... :(

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Θα σου στείλω τα παραμύθια μου αν θες να τους τα διαβάζεις.Τουλάχιστον τα δικά μου εγγόνια και τα διπλανά διδυμάκια τρελαίνονται.

marilia είπε...

Αχτίδα, ΝΑΙΑΙΑΙΑΙΑΙΑΙΑΙΑΙΑΙΑΙ!!

Μμμμμμαααατς!