Ως θεολόγος διαμαρτύρομαι εντονότατα: δεν επιτρέπεται να βάζουμε τα τσιριτσάντζουλα των παιδιών δίπλα στην εικόνα του Χριστού! Θα καταθέσει επερώτηση στη Βουλή ο "εθνικός μπουλούκος"!
Επίσης, διαμαρτύρομαι, γιατί κάποιος μού έκλεψε τους κλόουν! Και τον πιγκουίνο!
Άσε που αυτά τα καψουροτράγουδα δεν τα έχει εγκρίνει το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο!
Τα είπα και ξαλάφρωσα. Στη χρωστούσα την γκρίνια απ' την απάντησή σου σε σχόλιό μου στο άλλο σου μπλογκί!
Θεολόγε, Εκείνος δεν είπε να αφήσουμε τα παιδιά να πάνε κοντά του; Ε, Τον άκουσα! Πολύ κοντά του πήγαν. Και να δω τι θα κάνεις του χρόνου που θα μας πουν να κατεβάσουμε τις εικόνες από τις αίθουσες! Οι κλόουν και οι πιγκουίνοι οι δικοί σου είναι ωραιότεροι γιατί είναι από... τα χεράκια μου! Τα... καψουροτράγουδα, που λες, τα 'χουν εγκρίνει! Και καλύτερα θα 'ταν να μας τα μοιράζουν δωρεάν, αλλά ούτε αυτό κάνουν. Γκρίνια; Τι 'ν' αυτό; :Ρ
Αστροπελέκι, δεν έχω πολλές φωτογραφίες των παιδιών, αλλά και δεν ήθελα να φαίνονται παιδιά... Σκέφτομαι μήπως αλλάξω λίγο το βίντεο -να μην επαναλαμβάνονται κάποιες- και να το προβάλλω την ώρα που θα δραματοποιούν αυτό το τραγουδάκι στη γιορτή λήξης! Τι λες;
Κοπέλα με το καναρινί, Το ντοσιέ με τις ζωγραφιές για την κυρία ολοένα και μεγαλώνει! χιχιχι! Τα... μουτράκια δεν είναι όλα γιατί δεν ήθελα να φαίνονται παιδιά, δεν είναι σωστό, αλλά θεώρησα πως το βίντεο είναι μικρό κια δε φαίνεται καθαρά. Όσο για το μούτρο, τη δασκάλα τους, φαντάσου πόσο μπορεί να θυμώσει ένας ινδιάνος, αν σε φωτογραφία έχει αυτό το ύφος! :Ρ:Ρ:Ρ Το τραγούδι μ' άρεσε πάααααααααααααρα πολύ και σκέφτηκα να το παρουσιάσουμε στη γιορτή λήξης της σχολικής χρονιάς. Ελπίζω να τα καταφέρουμε... :)
Καταπληκτική ανάρτηση :-) συγκινήθηκα σαν να περάσαμε μαζί την χρονιά! το τραγουδάκι τέλειο!!!δεν το ήξερα οτι είχε βγει λάχανα&χάχανα 2. Η ιδέα σου για δραματοποίηση πολύ σπιρτόζικη και θα είναι ο,τι πρέπει (γέλιο και συγκίνηση μαζί, η πιο πετυχημένη συνταγή!). Μπράβο σου για όλα όσα έκανες και γι`αυτά τα παιδάκια! Για σένα μπορεί να είναι μια ακόμα χρονιά, για εκείνα όμως είσαι η πρώτη τους δασκάλα στο μεγάάάλο σχολείο!
Να το παρουσιάσεις στη γιορτή, θα είναι τέλειο. Έτσι έκανα και εγώ με το βίντεο της Γ΄ Γυμνασίου. Μου έδωσαν καταπληκτικές αυθόρμητες φωτογραφίες τους. Επέλεξαν στην παρουσίαση το τραγούδι των ..στρουμφακίων και στο βίντεο το "Και πάλι μόνος", Locomondo (κόλλημα με τους Locomondo που έχουν. Θυμάσαι; :) ). Και τραγουδούσε όλο το σχολείο.
Φαντάσου τι θα γίνει με τη δικιά σου προβολή. Θα καταδιασκεδάσουν!
Άντρια, και για μένα ήταν η πρώτη μου Πρώτη τάξη! Πέρασα δυσκολίες που δημιούργησε ουσιαστικά μία μάνα, μου έκανε τα νεύρα κορδέλες και το μόνο που κατάφερε είναι να αντιπαθήσω και αυτήν και το παιδί της. Ξέρω ότι δεν πρέπει να το κάνω αυτό, αλλά δεν μπορώ να το ελέγξω. :$ Αμαρτίες γονέων... Κατά τα άλλα ήταν μια πολύ όμορφη εμπειρία και σίγουρα θα 'θελα να την επαναλάβω. Τα Πρωτάκια είναι καθαρός καθρέφτης της δουλειάς μας και μόνο τότε συνειδητοποιεί κανείς το αποτέλεσμα του κόπου του. :)
Ματούλα, υπάρχει μια διάχυτη ανοργανωσιά σε εμάς. Ακόμα δεν έχουν αποφασίσει ποιοι και πώς θα συμμετέχουν στη γιορτή!!! Ακόμα δεν έχουν αποφασίσει πότε και πόση ώρα θα διαρκέσει. Μάθαμε ότι το ένα τμήμα της Α' θα συμμετείχε... ΠΡΟΧΘΕΣ!!! Οπότε τα άλλα δύο τμήματα έπρεπε να κάνουμε κάτι άμεσα, αν δε θέλαμε να σχολιαστούν τα παιδιά και να νιώσουν άσχημα. Φυσικά βοήθεια δεν υπάρχει από πουθενά. Όσο για το βίντεο, σκέφτομαι να το επεξεργαστώ λιγάκι και να βάλω και φωτογραφίες των παιδιών. Εννοείται θα 'ναι μόνο για την προβολή στη γιορτή και όχι για κοινή θέα. ;)
Πολύ γλυκό το βίντεο! Σε ευχαριστώ για τα θετικά σου λόγια στο μπλογκ μου, χαίρομαι πολύ για τη διαπίστωσή σου περί έπαρσης! Να 'σαι καλά, πάντα γλυκιά και στοργική με τα παιδάκια σου!!
Σκρουτζάκο, καλή βδομάδα! Διάβασα, μακάρι να βρεθεί μια λύση. Είδα ότι ενδιαφέρθηκαν πολλοί συμπολίτες τους.
Βάλια, να 'σαι καλά! Πού να δεις την άλλη εκδοχή αυτού του βίντεο, με τις φωτογραφίες των παιδιών! Εδώ όμως... δεν κάνει να εκθέτουμε παιδιά, καταλαβαίνεις. ;)
Δυοσμαράκι, χαρά μου να περνάς από 'δώ! Το βίντεο που πήραν σήμερα τα παιδιά μου, ως αναμνηστικό από την Α' τάξη ήταν πολύ πολύ ωραιότερο! Αλλά αυτό... δεν είναι για διαδικτυακή προβολή. ;)
Ματούλα, τίποτα ιδιαίτερο και κανένα σενάριο. Απλά έβαλα τα παιδιά στη σειρά και τα ονόμασα βάσει του τραγουδιού. Ο "Άρης" αγαπάει την "Αλέκα" και της δίνει ένα λουλούδι από γκοφρέ που έφτιαξα. Η "Αλέκα" αγαπάει όμως το "Γιάννη", γυρνάει την πλάτη στον "Άρη" και δίνει το λουλούδι στο "Γιάννη" κι εκείνος το δίνει στη "Μιράντα", αλλά αυτή είναι μουτρωμένη πάντα και δεν έχει όρεξη για λουλούδια, οπότε κι αυτός το προσφέρει στην "Αλεξάνδρα" που είναι τσαχπίνα.
Στο ρεφρέν σηκώνουν χεράκια και κουνάνε δεξιά αριστερά.
Αλλάζουν σειρά για το δεύτερο κουπλέ και πάλι το ίδιο. Ο "Γιώργος" αγαπάει και προσφέρει λουλούδι στην "Μπελίντα" που 'χει τσακωθεί με τη "Λουσίντα" και βαράνε σπρωξιές κοκ.
Έτσι φαίνονται όλα τα παιδιά σε τρεις σειρές και στο τέλος, έχοντας τα χεράκια ψηλά, χαιρετάνε το κοινό και φεύγουν.
Πιο τίποτα και απ' το τίποτα. Αλλά τους άρεσεεεεεεεεεεεεεεεεεε!!! :):):)
21 χεράκια ψηλά:
Ως θεολόγος διαμαρτύρομαι εντονότατα:
δεν επιτρέπεται να βάζουμε τα τσιριτσάντζουλα των παιδιών δίπλα στην εικόνα του Χριστού!
Θα καταθέσει επερώτηση στη Βουλή ο "εθνικός μπουλούκος"!
Επίσης, διαμαρτύρομαι, γιατί κάποιος μού έκλεψε τους κλόουν! Και τον πιγκουίνο!
Άσε που αυτά τα καψουροτράγουδα δεν τα έχει εγκρίνει το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο!
Τα είπα και ξαλάφρωσα. Στη χρωστούσα την γκρίνια απ' την απάντησή σου σε σχόλιό μου στο άλλο σου μπλογκί!
Θεολόγε, Εκείνος δεν είπε να αφήσουμε τα παιδιά να πάνε κοντά του; Ε, Τον άκουσα! Πολύ κοντά του πήγαν. Και να δω τι θα κάνεις του χρόνου που θα μας πουν να κατεβάσουμε τις εικόνες από τις αίθουσες!
Οι κλόουν και οι πιγκουίνοι οι δικοί σου είναι ωραιότεροι γιατί είναι από... τα χεράκια μου!
Τα... καψουροτράγουδα, που λες, τα 'χουν εγκρίνει! Και καλύτερα θα 'ταν να μας τα μοιράζουν δωρεάν, αλλά ούτε αυτό κάνουν.
Γκρίνια; Τι 'ν' αυτό;
:Ρ
Άααααχου τι πανέμορφο βιντεάκι;;;!!!! Μπράβο Μαριλίτσα μου!!! Το έβλεπα και το χάζευα με ένα χαμόγελο.. δενμπορώ να στο περιγράψω :P
Απίστευτο!!!!
Οι στιγμές, οι ζωγραφιές, οι χειροτεχνίες, τα μουτράκια, (ασφαλώς το μεγαλύτερο μούτρο απ' όλα!!! το μαριλάκι) και το τραγούδι!
Αστροπελέκι, δεν έχω πολλές φωτογραφίες των παιδιών, αλλά και δεν ήθελα να φαίνονται παιδιά... Σκέφτομαι μήπως αλλάξω λίγο το βίντεο -να μην επαναλαμβάνονται κάποιες- και να το προβάλλω την ώρα που θα δραματοποιούν αυτό το τραγουδάκι στη γιορτή λήξης! Τι λες;
Κοπέλα με το καναρινί, Το ντοσιέ με τις ζωγραφιές για την κυρία ολοένα και μεγαλώνει! χιχιχι! Τα... μουτράκια δεν είναι όλα γιατί δεν ήθελα να φαίνονται παιδιά, δεν είναι σωστό, αλλά θεώρησα πως το βίντεο είναι μικρό κια δε φαίνεται καθαρά. Όσο για το μούτρο, τη δασκάλα τους, φαντάσου πόσο μπορεί να θυμώσει ένας ινδιάνος, αν σε φωτογραφία έχει αυτό το ύφος! :Ρ:Ρ:Ρ Το τραγούδι μ' άρεσε πάααααααααααααρα πολύ και σκέφτηκα να το παρουσιάσουμε στη γιορτή λήξης της σχολικής χρονιάς. Ελπίζω να τα καταφέρουμε... :)
Καταπληκτική ανάρτηση :-) συγκινήθηκα σαν να περάσαμε μαζί την χρονιά! το τραγουδάκι τέλειο!!!δεν το ήξερα οτι είχε βγει λάχανα&χάχανα 2. Η ιδέα σου για δραματοποίηση πολύ σπιρτόζικη και θα είναι ο,τι πρέπει (γέλιο και συγκίνηση μαζί, η πιο πετυχημένη συνταγή!). Μπράβο σου για όλα όσα έκανες και γι`αυτά τα παιδάκια! Για σένα μπορεί να είναι μια ακόμα χρονιά, για εκείνα όμως είσαι η πρώτη τους δασκάλα στο μεγάάάλο σχολείο!
Στιγμές όμορφες.
Να το παρουσιάσεις στη γιορτή, θα είναι τέλειο.
Έτσι έκανα και εγώ με το βίντεο της Γ΄ Γυμνασίου. Μου έδωσαν καταπληκτικές αυθόρμητες φωτογραφίες τους. Επέλεξαν στην παρουσίαση το τραγούδι των ..στρουμφακίων και στο βίντεο το "Και πάλι μόνος", Locomondo (κόλλημα με τους Locomondo που έχουν. Θυμάσαι; :) ).
Και τραγουδούσε όλο το σχολείο.
Φαντάσου τι θα γίνει με τη δικιά σου προβολή. Θα καταδιασκεδάσουν!
Άντρια,
και για μένα ήταν η πρώτη μου Πρώτη τάξη! Πέρασα δυσκολίες που δημιούργησε ουσιαστικά μία μάνα, μου έκανε τα νεύρα κορδέλες και το μόνο που κατάφερε είναι να αντιπαθήσω και αυτήν και το παιδί της. Ξέρω ότι δεν πρέπει να το κάνω αυτό, αλλά δεν μπορώ να το ελέγξω. :$ Αμαρτίες γονέων...
Κατά τα άλλα ήταν μια πολύ όμορφη εμπειρία και σίγουρα θα 'θελα να την επαναλάβω. Τα Πρωτάκια είναι καθαρός καθρέφτης της δουλειάς μας και μόνο τότε συνειδητοποιεί κανείς το αποτέλεσμα του κόπου του. :)
Ματούλα, υπάρχει μια διάχυτη ανοργανωσιά σε εμάς. Ακόμα δεν έχουν αποφασίσει ποιοι και πώς θα συμμετέχουν στη γιορτή!!! Ακόμα δεν έχουν αποφασίσει πότε και πόση ώρα θα διαρκέσει. Μάθαμε ότι το ένα τμήμα της Α' θα συμμετείχε... ΠΡΟΧΘΕΣ!!! Οπότε τα άλλα δύο τμήματα έπρεπε να κάνουμε κάτι άμεσα, αν δε θέλαμε να σχολιαστούν τα παιδιά και να νιώσουν άσχημα. Φυσικά βοήθεια δεν υπάρχει από πουθενά.
Όσο για το βίντεο, σκέφτομαι να το επεξεργαστώ λιγάκι και να βάλω και φωτογραφίες των παιδιών. Εννοείται θα 'ναι μόνο για την προβολή στη γιορτή και όχι για κοινή θέα. ;)
Φιλιά
ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ!!!!
ΕΥΧΟΜΑΙ
ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ ΗΣΥΧΑ.
ΔΙΑΒΑΣΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ.
Μαριλία, είσαι μια γλύκα, με συγκίνησες!!!
Πολύ γλυκό το βίντεο! Σε ευχαριστώ για τα θετικά σου λόγια στο μπλογκ μου, χαίρομαι πολύ για τη διαπίστωσή σου περί έπαρσης! Να 'σαι καλά, πάντα γλυκιά και στοργική με τα παιδάκια σου!!
Σκρουτζάκο, καλή βδομάδα! Διάβασα, μακάρι να βρεθεί μια λύση. Είδα ότι ενδιαφέρθηκαν πολλοί συμπολίτες τους.
Βάλια, να 'σαι καλά! Πού να δεις την άλλη εκδοχή αυτού του βίντεο, με τις φωτογραφίες των παιδιών! Εδώ όμως... δεν κάνει να εκθέτουμε παιδιά, καταλαβαίνεις. ;)
Ανεράιδα, να 'σαι καλά και πάντα δημιουργική! :)
ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΜΕ ΧΑΜΟΓΕΛΑ:)))
Μαριλίτσα καιρό έχω να περάσω από τα μέρη σου.
Τρελλάθηκα με το βιντεάκι. Καταπληκτικό
Θα τα λέμε συχνότερα τώρα
Φιλιά πολλά
Σκρουτζάκο, τώρα πια... καλό καλοκαίρι! :)
Δυοσμαράκι, χαρά μου να περνάς από 'δώ! Το βίντεο που πήραν σήμερα τα παιδιά μου, ως αναμνηστικό από την Α' τάξη ήταν πολύ πολύ ωραιότερο! Αλλά αυτό... δεν είναι για διαδικτυακή προβολή. ;)
Φιλιά πολλά
Χαίρομαι που πήγαν όλα όμορφα και τελείωσε η χρονιά έτσι!
Δε μου λες, νομίζεις ότι τελείωσες; :))
Δε θα γράψεις πώς δραματοποίησες το τραγούδι; Τι σενάριο έγραψες;
:)))
Ματούλα, τίποτα ιδιαίτερο και κανένα σενάριο. Απλά έβαλα τα παιδιά στη σειρά και τα ονόμασα βάσει του τραγουδιού. Ο "Άρης" αγαπάει την "Αλέκα" και της δίνει ένα λουλούδι από γκοφρέ που έφτιαξα. Η "Αλέκα" αγαπάει όμως το "Γιάννη", γυρνάει την πλάτη στον "Άρη" και δίνει το λουλούδι στο "Γιάννη" κι εκείνος το δίνει στη "Μιράντα", αλλά αυτή είναι μουτρωμένη πάντα και δεν έχει όρεξη για λουλούδια, οπότε κι αυτός το προσφέρει στην "Αλεξάνδρα" που είναι τσαχπίνα.
Στο ρεφρέν σηκώνουν χεράκια και κουνάνε δεξιά αριστερά.
Αλλάζουν σειρά για το δεύτερο κουπλέ και πάλι το ίδιο. Ο "Γιώργος" αγαπάει και προσφέρει λουλούδι στην "Μπελίντα" που 'χει τσακωθεί με τη "Λουσίντα" και βαράνε σπρωξιές κοκ.
Έτσι φαίνονται όλα τα παιδιά σε τρεις σειρές και στο τέλος, έχοντας τα χεράκια ψηλά, χαιρετάνε το κοινό και φεύγουν.
Πιο τίποτα και απ' το τίποτα. Αλλά τους άρεσεεεεεεεεεεεεεεεεεε!!! :):):)
Αχ! τι όμορφα όλα!!!μπράβο!
:)
θα ηθελα αν γινεται να μου πει καποιος τον τιτλο τ τραγουδιου αν ειανι ευκολο..
ευχαριστω πολυ!!
Είναι από το CD "λάχανα επί χάχανα" η προπαίδεια του 10. Δεν ξέρω τίτλο, νομίζω "είμαστε μια τάξη"...
Δημοσίευση σχολίου