RSS

20.5.11

e-συνέντευξη του Παραμυθά!


"Σήμερα, 19/5/2011, μιλήσαμε με τον κύριο Νίκο Πιλάβιο. Τον ρωτήσαμε μερικές ερωτήσεις μέσω skype και τον γνωρίσαμε. Μας έδειξε και τη μαγική του γόμα που μου έκανε πολλή εντύπωση. Περισσότερη εντύπωση μου έκανε ότι υπάρχει το μαγικό μολύβι! Θα ήθελα να το δω από κοντά. Θα ήθελα να το ξαναζήσω απ' την αρχή και να γνωρίσω τον κύριο Νίκο από κοντά". -Ρίτσα

Μα, ας τα πάρουμε απ' την αρχή.


Την αγάπη μας για τον Παραμυθά την έχουμε παραδεχτεί, μικροί, ...μεγάλη, από καιρό! Τα επεισόδια που προβλήθηκαν φέτος από την ψηφιακή ΕΡΤ τα είδαμε όλα μέσω διαδικτύου. Και μια και το φετινό μας πρόγραμμα είχε τίτλο: "Ζωντανεύοντας ένας παραμύθι" και είχαμε θέσει στόχο "να γνωρίσουμε ένα συγγραφέα", είπαμε να χρησιμοποιήσουμε τις Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) για να ξεπεράσουμε κάθε εμπόδιο - στενό όριο της τάξης μας και να βρεθούμε με τον αγαπημένο μας Παραμυθά.

Το μάθημα της Γλώσσας, αλλά και της Μελέτης, έδινε πολλές αφορμές για δράση. Μιλήσαμε για συνεντεύξεις, σύνταξη άρθρων, επικοινωνία με διάφορους τρόπους κι έτσι αξιοποιήσαμε τις ευκαιρίες αυτές όσο μπορούσαμε καλύτερα. Το skype είναι ένα μέσο που προσφέρει δυνατότητα τηλεδιάσκεψης, οπότε είπαμε να το χρησιμοποιήσουμε ξανά και να πάρουμε μια διαδικτυακή συνέντευξη από το Νίκο Πιλάβιο.

Πρώτο βήμα του όλου εγχειρήματος θα 'πρεπε να είναι η επικοινωνία με το συγγραφέα και η έκφραση της επιθυμίας μας να τον γνωρίσουμε καλύτερα. Έτσι κι έγινε. Το λάπτοπ της δασκάλας στην τάξη, ένας βιντεοπροβολέας, ένα καλώδιο σύνδεσης στο ίντερνετ, μια γόμα για να σταθεροποιεί το καλώδιο και να μη διακόπτεται η σύνδεση (@#$^# !!!!!!!!!) και πολλά μυαλουδάκια να σκέφτονται τι πρέπει να πουν και πώς να το διατυπώσουν στο email που θα αποστείλουν.



Επόμενο βήμα
, αφού ο κ. Πιλάβιος αποδέχτηκε την πρότασή μας για συνομιλία μέσω διαδικτύου, τα παιδιά έπρεπε να χωριστούν σε ομάδες και κάθε ομάδα να αναλάβει τη διατύπωση συγκεκριμένων ερωτήσεων. Έτσι δημιουργήθηκαν τέσσερις ομάδες και συνεπώς προέκυψαν τέσσερις κατηγορίες ερωτήσεων: Α. Βιογραφικού περιεχομένου, Β. Θεατρικού περιεχομένου, Γ. Συγγραφικού περιεχομένου και Δ. "Μαγικού" περιεχομένου. Οι ερωτήσεις καταγράφτηκαν και συγκεντρώθηκαν. Αξιολογήθηκαν ώστε να μην υπάρχουν όμοιες ερωτήσεις που να επαναλαμβάνονται και τελικά προέκυψε η παρακάτω λίστα:



Ερωτήσεις συνέντευξης του Παραμυθά, Νίκου Πιλάβιου

1. Ας ξεκινήσουμε από τα βιογραφικά στοιχεία, κύριε Νίκο. Θα θέλατε να μας πείτε πού γεννηθήκατε και πότε;
2. Πού μεγαλώσατε;
3. Πώς περνούσατε ως παιδί και ποιο ήταν το αγαπημένο σας παιχνίδι;
4. Είχατε πολλούς φίλους;
5. Ποιο ήταν το αγαπημένο σας μάθημα;
6. Αλήθεια, κύριε Νίκο, πώς ασχοληθήκατε με το θέατρο;
7. Και μια ερώτηση στην οποία η δασκάλα μας γέλασε: σας αρέσει να παίζετε θέατρο;
8. Είναι δύσκολη η δουλειά του ηθοποιού;
9. Προτιμάτε τις εκπομπές στην τηλεόραση;
10. Αλήθεια, πώς ασχοληθήκατε με την τηλεόραση;
11. Υπάρχει στ’ αλήθεια «μαγικό γιλέκο»;
12. Έχετε γνωρίσει νεράιδες και μάγισσες;
13. Στ’ αλήθεια μιλάει το μαγικό μολύβι;
14. Σας αρέσει ο ρόλος του Παραμυθά; (κι εδώ η δασκάλα μας γέλασε)
15. Ας γνωρίσουμε τώρα και το συγγραφέα Νίκο Πιλάβιο. Πώς και ασχοληθήκατε με τη συγγραφή;
16. Σας είναι εύκολο να γράφετε παραμύθια; Φέτος κι εμείς γράψαμε παραμύθια και τα εικονογραφήσαμε οι ίδιοι!
17. Σκέφτεστε να γράψετε κι άλλα παραμύθια;
18. Είδαμε 26 επεισόδια του Παραμυθά από το ίντερνετ. Θα υπάρξει νέος κύκλος;
19. Σας αρέσει να φτιάχνετε ηλεκτρονικά παραμύθια;
20. Κύριε Νίκο, δουλεύετε πολλές ώρες;
21. Ποιος έχει φτιάξει αυτά τα ωραία σκίτσα που βλέπουμε στα νέα επεισόδια του Παραμυθά;
2222. Και τώρα οι ερωτήσεις του… μεγαλύτερου παιδιού της τάξης μας: Είπαμε για το θέατρο και τη συγγραφή, αλλά δε μας είπατε πώς αποφασίσατε να κάνετε τον Παραμυθά στην τηλεόραση.
23. Κύριε Νίκο, ο Παραμυθάς φοράει το γιλέκο του πολλά χρόνια. Δεν έχει ξεφτίσει καθόλου από το βάρος τόσων παιδιών που πετούν κρεμασμένα από αυτό;
24. Αν φορούσατε το μαγικό σας γιλέκο σήμερα, σε ποιον θα επιλέγατε να μιλήσετε και τι θα του λέγατε;
25. Κλείνοντας και πριν σας ευχαριστήσουμε, θα θέλαμε να σας ρωτήσουμε: τι είναι για εσάς «έμπνευση»;

Στη συνέχεια, κάθε παιδί διάλεξε μια ερώτηση που θα ήθελε να κάνει και παρακινήθηκε να μιλήσει όσο το δυνατόν πιο φυσικά. Να σημειώσουμε ότι ο κύριος Νίκος έχει τον τρόπο να κάνει τα παιδιά να αισθάνονται άνετα. :) Πλήρης  στοίχιση
Το e-ραντεβού είχε κλειστεί για σήμερα Πέμπτη, 19/5/11 κι έτσι από το πρωί είχαμε μια γλυκιά αγωνία. "Τι ώρα είναι;", "Πότε θα μας φέρουν το βιντεοπροβολέα;", "Θα δούμε και το μαγικό μολύβι;" και άλλα... :)

Η είσοδος του διευθυντή μας στην τάξη με το βιντεοπροβολέα στα χέρια καταχειροκροτήθηκε, κυριολεκτικά! :):)

Όλα ήταν έτοιμα για το μεγάλο γεγονός.


Αμ δε! Σήμερα δεν είχαμε ίντερνετ, λόγω Πανελληνίων! Το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο βλέπετε... Όταν το σήμα έφτασε κούτσα κούτσα και μέχρι το σχολείο μας, η γόμα - απαραίτητο αξεσουάρ σύνδεσης στο ίντερνετ επιστρατεύτηκε, αλλά... άδικος κόπος! Ασύρματο δίκτυο δεν έχουμε ή τουλάχιστον δεν καταφέραμε να λειτουργήσει. Είμαστε ένα από τα 800 πιλοτικά, ναι. Μετά από πολύ κόπο του διευθυντή, του Πληροφορικού, δικό μου... δουλειά... ΔΕΝ κάναμε κι αναγκαστήκαμε να... ξεσπιτώσουμε την τάξη που κάνει μάθημα στο εργαστήριο πληροφορικής -τι; θα 'χουμε ολόκληρη αίθουσα για τους υπολογιστές; Κι εμείς πού θα κάνουμε μάθημα;;;;; Ναι, στα 800 πιλοτικά είμαστε!- και να μπούμε εμείς μέσα. Νέος αγώνας με τα καλώδια και τις πρίζες. Νέος καβγάς για το πού θα κάτσουμε και πώς θα στηθούμε στο χώρο. Τελικά, μετά από πολύ ιδρώτα, καταφέραμε να συνδεθούμε.

Οι πρώτες προσπάθειες δεν απέδωσαν και άρχισα να απογοητεύομαι και να εκνευρίζομαι περισσότερο. Τα παιδιά ήταν ανήσυχα. Οι αλλαγές της ρουτίνας μας προκαλούν άγχος και αντίδραση στο παιδί με asperger, το οποίο τελικά δεν παρεβρέθηκε στη συνομιλία μας με τον κύριο Νίκο. Κι όλα αυτά αποφεύγονται τόσο εύκολα με μια ασύρματη σύνδεση στο ίντερνετ...


Τελικά όλα λειτούργησαν κι εμείς, αν και αγχωμένοι στην αρχή, καταφέραμε να ρωτήσουμε ένα σωρό πράγματα τον κύριο Νίκο, ο οποίος απαντούσε υπομονετικά και μας κέρδισε από το πρώτο λεπτό! (Αφήστε που λίγο αργότερα μας αφιέρωσε ένα παραμύθι!)


Αφού περάσαμε 38,27 υπέροχα λεπτά e-συνομιλίας, ευχαριστήσαμε τον Παραμυθά μας και επιστρέψαμε στην τάξη μας (να μπει και η Δ' στη δική της, στο εργαστήριο δηλαδή).

Σειρά είχε η καταγραφή των συναισθημάτων μας σε χαρτί. Μερικές λέξεις των οποίων η ορθογραφία μάς δυσκόλευε σημειώθηκαν στον πίνακα.



Και μερικά απ' τα συγκινητικά γραπτά είναι τα ακόλουθα:

"Σήμερα καλέσαμε από το ίντερνετ τον κύριο Νίκο Πιλάβιο και του κάναμε πολλές ερωτήσεις. Για να μας βλέπει καλά καθίσαμε τρεις σε καρέκλες και πίσω στάθηκαν άλλοι δύο, χωρίς καρέκλες. Ο κύριος Νίκος μάς έδειξε μια γόμα που ήταν μαγική! Αλήθεια είναι, δεν είναι ψέματα.
Αυτή η μέρα μου άρεσε πολύ, μα πάρα πολύ!" - Άντζελα

"Σήμερα στο σχολείο πέρασα υπέροχα. Κάναμε όλα τα πράγματα που μου αρέσουν, όμως το πιο αγαπημένο μου ήταν ότι πήραμε συνέντευξη από τον κύριο Πιλάβιο! Ήταν πολύ ωραία!" -Ανωνύμου του Έλληνος (ε, δεν έχει όνομα, τι να πω;) Τελικά, λέω, Μαρίνας!

"Σήμερα 19 Μαΐου ήταν μια υπέροχη μέρα γιατί επικοινωνήσαμε με τον κύριο Νίκο Πιλάβιο. Του είπαμε τα ονόματά μας και τις ερωτήσεις μας κι εκείνος μας απαντούσε. Γι' αυτό είμαστε πολύ χαρούμενοι! Αυτή η μέρα ήταν καλύτερη από όλες. Είμαι πολύ χαρούμενη και πιστεύω ότι χάρηκε και ο κύριος Νίκος. Είμαι πολύ σίγουρη γι' αυτό. Έτσι πέρασα σήμερα." - Νίκη

"Σήμερα πέρασα πάρα πολύ ωραία. Γνωρίσαμε τον κ. Νίκο Πιλάβιο, επικοινωνήσαμε από το ίντερνετ. Ο κ. Νίκος μάς γνώρισε τη μαγική του γόμα και μας είπε ότι το μαγικό του μολύβι θα το βρούμε σ' ένα μπλοκάκι. Ξέχασα να πω ότι το μαγικό μολύβι είναι αόρατο." -Στέλιος (αυτό λέγεται παραπληροφόρηση! χαχαχαχα Ο άνθρωπος είπε να πάμε στο blog του, δεν ανέφερε κανένα μπλοκάκι!)

"Σήμερα πέρασα πολύ ωραία. Μιλήσαμε με τον κύριο Νίκο Πιλάβιο. Μιλήσαμε σε πεντάδες. Ο καθένας είπε μια ερώτηση. Μας είπε ότι το μαγικό μολύβι μιλάει στ' αλήθεια. Έχει και μια μαγική γόμα που μου άρεσε πάρα, μα πάρα πολύ." -Σέρτζιο

"Η συνέντευξη ήταν υπέροχη." - Φωτεινή

"Πέρασα πολύ ωραία σήμερα. Περισσότερο μου άρεσε η μαγική γόμα. Είχε κάτι πολύ ωραία λόγια που άνοιγε και κάτι άλλα ωραία λόγια που έκλεινε, αλλά το πιο ωραίο ήταν που συνομιλήσαμε με τον κύριο Νίκο. Θα ήθελα να τον γνωρίσω από κοντά." - Αριέτα

"Γεια σας, κύριε Νίκο. Θέλουμε πολύ να σας δούμε αλλά νομίζω πως έχετε πολλή δουλειά. Και να σας πω κάτι; Δεν πειράζει γιατί σας είδαμε από το skype." -Σπύρος


:):):):):):):):):):):):):):):)


Κύριε Νίκο, όπως θα διαβάσατε, φωνή λαού... :):):) Θέλουμε να σας δούμε και από κοντά. Ας το κανονίσουμε για μια... Τρίτη. ;)

Και όπως θα διαπιστώσατε... η μαγική ΓΟΜΑ έκανε θραύση! χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα! (είμαι, τελικά, ένα αθεράπευτο οχτάχρονο! Και δε θέλω σχόλια επ' αυτού! χαχαχαχαχαχαχα)

Ευχαριστοφιλάκι γλυκό
η μικρή ανόητη δασκάλα του Β2

22 χεράκια ψηλά:

Ανώνυμος είπε...

Ευχή κι επιθυμία μου, όλοι οι δάσκαλοι δημοτικου να είναι σαν εσάς...Σπάνιο όμως.
Έχω γιό στη Β δημοτικού, και καθώς παρακολουθώ τη δουλειά σας βλέπω την αγάπη με την οποία την κάνετε. Οι δάσκαλοι σήμερα δεν αγαπούν τα παιδιά. Κι αυτό είναι το μεγάλο λάθος...
Όσο για τον Παραμυθά, τί να πώ! Τυχερά τα παιδάκια σας που τον γνώρισαν, έστω κι έτσι!
Καλή σας μέρα!

mamma είπε...

Γειά σου οχτάχρονο :))))))

Πολύ την χάρηκα την πρωτοβουλία σου, ήταν απλά ΤΕΛΕΙΑ. Μπράβο σου!!!!!!!

marilia είπε...

Ευαγγελία, ευχαριστώ για τα καλά λόγια! Με τιμά η εμπιστοσύνη μιας μαμάς! :)

Πιστεύω πως οι δάσκαλοι αγαπούν τα παιδιά. Και οι γονείς θα 'πρεπε, ίσως, να 'ναι πιο σίγουροι γι' αυτό και να το περνούν και στα παιδιά τους. Δε λέω ότι δεν υπάρχουν "κακοί" δάσκαλοι, αλλά σίγουρα οι όποιοι κακοί χειρισμοί δε γίνονται από κακία, μίσος, ή από κάποια κακή πρόθεση. Απλά και οι δάσκαλοι είναι άνθρωποι και ίσως κάνουν κάποτε λάθη. Δεν τα δικαιολογώ, δεν προσπαθώ να ωραιοποιήσω τίποτα, συμφωνώ ότι απ' τη θέση αυτή περιθώρια λαθών δεν υπάρχουν πολλά, όμως θέλω να πιστεύω πως καθένας μας μπορεί να κάνει και κάνει καθημερινά πολλά μικρά αλλά ουσιαστικά πράγματα για τα παιδιά. :)

mamma, πες τα!!! Οχτάχρονο, εξάχρονο, εφτάχρονο, το πολύ δωδεκάχρονο κάθε χρόνο! ;Ρ Και πώς μ' αρέσειειειειειειειειειειειει!!!

Όσο για τον Παραμυθά μας, ε, δε λέω περισσότερα, τα ξέρετε και οι ίδιες! Θα ξαναπώ μόνο πως μας χρωστά επίσκεψη! χαχαχαχαχαχα!

Γιώργος είπε...

Μπράβο σου, ωραία δουλειά.Άμα υπάρχει μεράκι και ιδέες, εμπνέονται και τα παιδιά.Δασκάλα και μαθητές παραβγαίνετε ο ένας τον άλλο σε φαντασία και δημιουργικότητα.Κάτι τέτοιες προσπάθειες πρέπει να βλέπει το υπουργείο μας και να λέει : Πρώτα ο μαθητής ,αλλά "εν αρχή ην ο δάσκαλος".

marilia είπε...

Γιώργο, σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια! Σ' ευχαριστώ, επίσης, για την παρακίνηση να κάνουμε πράγματα και να τα προβάλουμε. ;)

σνουποφιλάκι

νατασσΆκι είπε...

«"Γεια σας, κύριε Νίκο. Θέλουμε πολύ να σας δούμε αλλά νομίζω πως έχετε πολλή δουλειά. Και να σας πω κάτι; Δεν πειράζει γιατί σας είδαμε από το skype." -Σπύρος»

Αυτά είναι!!!
:)))

Μικρή γλυκιά δασκάλα, μακάρι όλες οι δασκάλες του κόσμου να ήταν σαν εσένα. Αλήθεια.
Σμουτς!

Βαλάντης είπε...

Μπράβο!!! Μαριλία έχεις κάνει υπέροχη δουλειά σε όλο το πρόγραμμα. Από την αρχή της χρονιάς ως τώρα κάθε δραστηριότητα είναι καλύτερη από την προηγούμενη με αποκορύφωμα νομίζω την τελευταία. Κρίμα που έλειπα, έχασα μια μοναδική ευκαιρία να έρθω σε επαφή με έναν σπουδαίο άνθρωπο.
Μακάρι να μπορέσει να έρθει ο Μολύβιος στο σχολείο μας, θα είναι το γεγονός της χρονιάς.
Επίσης, μπράβο για την επιμονή σου, παρά τις τεχνικές δυσκολίες ποτέ δεν τα παρατάς και ευτυχώς πάντα βρίσκεται μια λύση. Όπως λέει και η παροιμία «ο επιμένον νικά».

marilia είπε...

Νατασσάκι, δεν ήταν εξαιρετική καταγραφή αυτή του Σπύρου; Αφού ο Παραμυθάς μάς είπε πως δουλεύει πολλές ώρες! :):):)) Ψιτ, πασχαλίτσα, αυτές τις δηλώσεις ευχών: "μακάρι να 'ταν σαν εσένα" κλπ, μην τις λες! Μ' έχεις ακούσει να τσιρίζω και να ουρλιάζω;;; Για ρώτα και το Βαλάντη...

Βαλάντη, μπορεί να έχασες την ευκαιρία για μια οn line συνομιλία με τον Παραμυθά, αλλά... μεταξύ μας... το 'χω κρατήσει σε βίντεο! Σσσσσςςςς! Θα φέρω το λαπτόπι τη Δευτέρα να το δεις κι εσύ! χι!

Ευχαριστώ για τα εύσημα, αλλά ξέρεις πως μπορεί "ο επιμένον να νικά", αλλά αν δεν έβαζες το χεράκι σου, όποτε σου ζητούσα βοήθεια, ακόμα με καλώδια, πρίζες και ιστορίες γι' αγρίους θα παιδευόμουνα! Πιάσε ένα ευχαριστοφιλί! :)

Ανώνυμος είπε...

Μαριλία , μακάρι να ερχόμουνα κι εγώ!!!!!!!Παρά τις δυσκολίες που συνάντησες, οι οποίες ειρησθω εν παροδω ήταν ζόρικες, τα κατάφερες μια χαρά!!!
Υπέροχες δουλειές με πολύ μεράκι και αγάπη!!!
Φιλιά Πολλά και ευχαριστούμε!!!!!!

marilia είπε...

Βάλια, ευχαριστούμε! Να 'σαι καλά! Άμα βάλω κάτι στο ξεροκεφαλάκι μου... άντε ξεκόλλα το μετά! ;Ρ

φιλιά πολλά!

Ανώνυμος είπε...

Μπράβο βρε Μαριλίτσα μου!!!! Άμα βάλεις κάτι στο μυαλό σου, παιδί μου, το κάνεις πραγματικότητα! Λίγοι εκπαιδευτικοί θα έκαναν αυτό που έκανες εσύ! Και πραγματικά χαίρομαι που τα παιδιά... που τα σημερινά παιδιά, γνωρίζουν για τον Παραμυθά και παρακολουθούν την πορεία του... και νιώθουν τόσο όμορφα και χαρούμενα που γνωρίζουν έστω και ιντερνετικά, αυτόν το σπουδαίο άνθρωπο!

Συγχαρητήρια και σε σένα και στα παιδάκια σου! Πάντα τέτοια!!!!!

dreamteamk9 είπε...

Μαριλία, διαβάζω όλες τις εργασίες σας για το πρόγραμμα που ανέλαβες, σχετικά με τα παραμύθια, και είναι εντυπωσιακές.
Και ειδικά, η ιδέα σου να συνομιλήσετε με τον κύριο Πιλάβιο, ήταν εμπνευσμένη.
Πολλά Μπράβο!!

marilia είπε...

Αστροπελέκι μου, κι εγώ χαίρομαι που έγινα αφορμή να γνωρίσουν τον Παραμυθά ΜΑΣ! Ειλικρινά τη χάρηκα αυτή τη διαδικασία, όσο κι αν μας την έσπασαν οι ατυχίες...

Ματούλα, ευχαριστώ πολύ για τη στήριξη! Ήταν ό,τι έπρεπε αυτή τη στιγμή. Το κακό είναι ότι ακόμα δεν έχω ολοκληρώσει την πορεία του προγράμματος για να την καταθέσω και αγχώνομαι πολύ. Δε γίνεται να τους δείξω το μπλογκ, πλάκα πλάκα;;;; :):) Τα παιδιά έχουν όρεξη για θεατρικό ΚΑΙ δημιουργία νέου βιβλίου με καλοκαιρινές ιστορίες και, πολύ φοβάμαι, πως δε θα προλάβουμε... Ξέρω, ξέρω, τα 'κανα σαν τα μούτρα μου! χαχαχα!

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Παραμυθάς είναι εκείνος ο παπούς που βλέπαμε στην τηλεόραση μικροί να πετάει στα σύννεφα;

marilia είπε...

Ασκαρούλη, α, γεια σου! :) Πετούσε και μας έπαιρνε μαζί του στα σύννεφα. Τώρα βέβαια, μερικοί δεν κατεβήκαμε από 'κεί, αλλά... δε βαριέσαι; :):)

Βανέσσα Mαρκ. είπε...

Πολύ όμορφα όλα! Πολύ της μόδας φέτος ο Παραμυθάς! Κι εμάς μας επισκέφθηκε στην Κομοτηνή!!!!Διαχρονικότατος!

marilia είπε...

Βανέσσα, θα πρέπει να αισθάνεστε τυχεροί! Όσο για το "της μόδας" δε θα το 'λεγα. Εκτός του ότι δε μ' αρέσει ως έκφραση, ειδικά για την περίσταση, πιστεύω πως τα συγκεκριμένα παραμύθια έχουν κάτι... παλιομοδίτικο, αθώο, γλυκό και γι' αυτό γοητευτικό και ενδιαφέρον!

Odysseas είπε...

Μπράβο,Μαριλία!
Καταπληκτική δουλειά!

marilia είπε...

Οδυσσέα, σ' ευχαριστώ πολύ πολύ! Και για το test drive της εγγραφής βίντεο. ;)

ευχαριστοφιλάκι

Sidepap21 είπε...

Παινέματα δε λέω ...
Τα πρόλαβαν όλα οι παραπάνω !!!
Μια απορία μόνο εκφράζω ...
Πόσο διαφορετική θά 'ταν άραγε η ζωή μας ...
Αν τις τύχες μας όριζαν τέτοιοι "παραμυθάδες" !!!
Γιατί από πολιτικούς "ψευτοπαραμυθάδες" πήξαμε ...
Φιλιά ...

Ασκαρδαμυκτί είπε...

«Δικαναλικό» Παραμυθά έχουμε τώρα;

marilia είπε...

Sidepap21, είμαι πολύ πολύ χαρούμενη και πολύ πολύ περήφανη γι' αυτή τη δραστηριότητα! Και πολύ πολύ τυχερή που αυτός ο Παραμυθάς "πέταξε" μέχρι την τάξη μας κάνοντάς μας τέτοιο δώρο! :)
Φιλάκι

Ασκαρούλη, ναι, πειράζει;