RSS

23.12.11

Καλά Χριστούγεννα!

Χθες το απόγευμα τα δυο τμήματα της Πρώτης μας μαζεύτηκαν στην αίθουσά μας και... καταδιασκέδασαν τους συμμαθητές και τους γονείς τους! Μάγοι, βοσκοί, αστέρια, νοικοκυρές και, φυσικά... καλικάντζαροι είχαν την τιμητική τους!


Ο χώρος πολύ μικρός, η διάθεση πολλή μεγάλη και η προσέλευση ακόμα μεγαλύτερη! Πού χώρος για "σκηνή"; Γίναμε μικροί μεγάλοι μία παρέα!


Σήμερα, τα μικρά μου περίμενε μια έκπληξη. Μικροδωράκια που άφησε ο Αϊ-Βασίλης στην πιλοτή μου για εκείνα, επειδή... ήταν καλά παιδιά σ' αυτό το τρίμηνο της γνωριμίας μας! ;)


Καλές γιορτές και ευχές πολλές για ό,τι καλύτερο! :)

7 χεράκια ψηλά:

Ρεβεκκα είπε...

πολυ ομορφη η γιορτουλα σας θα την ευχαριστηθηκαν τα παιδια.καλες γιορτες με πολυ πολυ αγαπη και υγεια,ευχες απο εμενα κ τους πριγκηπες μου απο καρδιας.

η κοπέλα με το καναρινί φόρεμα είπε...

Χρόνια πολλά μαριλάκι μου! Να ξεκουραστείς και να γεμίσεις τις μπαταρίες σου γιατί τα ζουζούνια σου σίγουρα θα επιστρέψουν από τις διακοπές τους ύπερ-ενεργητικά!

Καλή Χρονιά σου εύχομαι!
Πανέμορφη η γιορτούλα.

Βανέσσα Mαρκ. είπε...

Καλή χρονιά με υγεία!!!!

Side21 είπε...

Από καρδιάς εύχομαι
ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ κι ο
νέος χρόνος να φέρει
υγεία, ευτυχία, ειρήνη, ηρεμία,
αγάπη, δύναμη και δημιουργία
σ' όλους τους ανθρώπους ...

marilia είπε...

Ρεβέκκα, τα παιδιά το καταχάρηκαν! Ανεξάρτητα από το αποτέλεσμα, τα παιδιά το διασκέδασαν! Κι εμείς αυτό επιδιώκαμε. Καλή και όμορφη χρονιά! :)

Καναρινάκι, ξεκουράζομαι από τη δουλειά και κουράζομαι από μια ίωση. Αλλά δε βαριέσαι... θα περάσει. Όμορφη, γλυκιά, καναρινί χρονιά σου εύχομαι, γεμάτη δημιουργία! ;)

Βανέσσα, καλή χρονιά και σε σένα! :)

Side21, από το... πληκτρολόγιό σου και... στις ψυχές όλων μας! :) Όμορφη, γλυκιά χρονιά και ό,τι καλύτερο για σένα και την οικογένειά σου! :)

Φιλιά πολλά σε όλους σας! :)

to alataki είπε...

Καλή χρονιά χρυσό μου...
to alataki

marilia είπε...

Αλατάκι μου, όμορφη και δημιουργική χρονιά, με υγεία και πολλά χαμόγελα!!! :)

Σκρουτζάκο μου, με όλη μου την καρδιά ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ να έχεις και ό,τι επιθυμείς! :)