RSS

21.5.12

Θα θυμάμαι...



6 χεράκια ψηλά:

η κοπέλα με το καναρινί φόρεμα είπε...

Μα και βέβαια! Κι εσύ κι εκείνα!

Φιλιά σε σένα και στα ζουζούνια σου!

marilia είπε...

Μεταξύ μας... μ' έχουν εξοντώσει! Πρώτη φορά νιώθω τόσο, τόσο κουρασμένη!!!

Φιλιά κι από εμάς :)

Ανώνυμος είπε...

Καλώς σε βρήκα Μαρίλια μου!

Πολύ χαίρομαι που είσαι νηπιαγωγός!
Μιας και έχεις πείρα, μπορείς να με βοηθήσεις σε κάτι...
Έχεις καμιά συνεργατική δραστηριότητα υπόψη σου που να αφορά την Αγάπη; ή εναλλακτικά, μήπως έχεις κανένα παραμύθι να μου προτείνεις με θέμα την Αγάπη;

Σε ευχαριστώ εκ των προτέρων!
Καλό υπόλοιπο ημέρας! Α! και φυσικά καλή ξεκούραση!

marilia είπε...

ΝέΜεΣις, θα σε στενοχωρήσω... Δεν είμαι νηπιαγωγός, είμαι δασκάλα. Απευθύνσου στις αξιολογότατες νηπιαγωγούς του διαδικτύου γι' αυτό που ζητάς.

Παραμύθια "με θέμα" την Αγάπη... όλα του κόσμου! :) Όλοι οι παραμυθάδες αγαπούν τους ακροατές τους και την αφήγηση... Εξάλλου "η Αγάπη" δεν μπαίνει σε πλαίσια και δεν περιορίζεται.

Καλή συνέχεια σε ό,τι επιχειρείς.
Μαριλία

Ανώνυμος είπε...

Οk! Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!

Να περνάς όμορφα!
Καλό βράδυ!

Αννα είπε...

Αυριο εχω σκοπό να το κάνω :)

Ωραία γράμματα :)