RSS

21.10.12

Εξωπραγματικές φιλίες


Επεράσαμε όμορφα ΚΑΙ μ' αυτό το παραμύθι. Ο Έλμο και ο Έρμαν μας έκαναν παρέα για να μάθουμε το Εε...



4 χεράκια ψηλά:

to alataki είπε...

Aχ Μαρίλια μου, εξαιρετική δουλειά, τι κρίμα να μην είμαι... μαθήτριά σου...

marilia είπε...

Δε βαριέσαι, αλατάκι μου! Καλύτερα που δεν είσαι μαθήτριά μου, γιατί μπορεί να μην ήξερες να γράψεις την ορθογραφία σου κι εγώ να σε μάλωνα και να σου 'λεγα ότι θα σου δαγκώσω το μαγουλάκι κι εσύ μετά να πήγαινες να το 'λεγες στον μπαμπά σου κι ο μπαμπάς σου να πήγαινε στο διευθυντή το μεσημέρι για να με επιπλήξει.

Μου φαίνεται θα σταματήσω να αφήνω την ψυχή μου εκεί μέσα και θα κάνω τη ΔΟΥΛΕΙΑ μου διεκπεραιωτικά.
:(

dreamteamk9 είπε...

Μου αρέσουν πολύ τα παραμύθια που δημιουργείς.
Συνέχισε να αφήνεις την ψυχή σου! :)

marilia είπε...

Αχ, βρε Ματούλα! Πάντα με τον καλό σου το λόγο! Σ' ευχαριστώ από καρδιάς! Θα συνεχίσω... όχι γιατί σταμάτησαν οι κακεντρέχειες και ο θυμός που εισπράττουμε, αλλά επειδή δε γίνεται αλλιώς από την πλευρά μου.

Φιλάκι αλμυρό