RSS

13.7.15

Τα πρωτάκια διαβάζουν


Αυτή η βαλίτσα... περιείχε, κατά πάσα πιθανότητα,... σπόρο φιλαναγνωσίας. Ανοίγοντάς τη... ο σπόρος έπεσε στην τάξη μου και η φιλαναγνωσία άνθισε. Μετά την επίσκεψη των βιβλίων σε ρόδες τα παιδιά μου εκδήλωσαν σύνδρομο... στέρησης. "Πότε θα ξανάρθει η βαλίτσα;;;;" ρωτούσαν με παράπονο. Πρότεινα να φέρουμε μια βαλίτσα στην τάξη και να τη γεμίσουμε με δικά μας βιβλία τα οποία θα μπορούσαμε να δανειζόμαστε. Ενθουσιάστηκαν! Αλλά επειδή η βαλίτσα "να φέρουμε μια βαλίτσα" πήγαινε πολύ μακριά... (και δεν ερχόταν στην τάξη όπως περίμενα) είπαμε να αφήσουμε τα βιβλία στο ράφι της κόκκινης βιβλιοθήκης (κι αυτή μαγική είναι! Δεν υπάρχουν πολλές κόκκινες βιβλιοθήκες!!!) και να τα δανειζόμαστε από 'κεί. Ενθουσιάστηκαν πιο συγκρατημένα αυτή τη φορά. 

Η αρχή έγινε στις 12 Μαρτίου. Βιβλία δικά μου και του σχολείου. Την επόμενη μέρα κατέφθασαν τα πρώτα δικά τους βιβλία τα οποία άφησαν για να τα δανειστούν και οι συμμαθητές τους. Έφτιαξα πρόχειρες καρτελίτσες δανεισμού και... ως τις 10 Ιουνίου είχαν περάσει από την τάξη μου 93 τίτλοι βιβλίων! Και τα 19 μου πρωτάκια δάνεισαν και δανείστηκαν βιβλία.  

Οι προτιμήσεις τους εδώ. Δυστυχώς έχω "χάσει" 4 καρτελίτσες. Μάλλον έμειναν μέσα στα βιβλία που επέστρεψα... Όπως και να 'χει, 93 τίτλοι βιβλίων + 23 της βαλίτσας + όσα πέρασαν χωρίς να καταγραφούν πουθενά... = μεγάλη χαρά της δασκάλας!!! 

Καλές βιβλιοδιαδρομές σε όλους μας! ;) 

0 χεράκια ψηλά: