RSS

29.6.19

Πάθαμε eκτη πάλι φέτος


Πάθαμε eκτη φέτος και ήταν μεγάλη μας χαρά!

Τα τελευταία χρόνια το παρόν ιστολόγιο έχει περάσει σε... δεύτερη μοίρα. Λειτουργεί κάπως σαν αποθετήριο - σύνδεσμος προς τα άλλα, νεότερα και... πιο φρέσκα ιστολόγια που δημιουργώ για να υποστηρίξω τις εκάστοτε τάξεις μου. Φέτος, μετά από 10 ολόκληρα χρόνια (!! πότε πέρασαν;;; ) είχα πάλι ΣΤ' και ο διαδικτυακός της τόπος βρίσκεται εδώ: https://st-ekti.blogspot.com 


Φέτος, μολονότι ολοκληρώνεται το ταξίδι μου στο ΠΜΣ του Πανεπιστημίου Κρήτης με αντικείμενο τις ΤΠΕ στην Εκπαίδευση, τα λογισμικά δε βρήκαν την αναμενόμενη ανταπόκριση στους μαθητές μου. Ωστόσο τα Μαθησιακά Αντικείμενα ήταν στο προσκήνιο και εμπλούτισαν τη διδασκαλία μου δίνοντας άλλον αέρα στη μαθησιακή διαδικασία, μποφόρ ικανά να ταράξουν τα λιμνάζοντα νερά του τέλματος. Αθάνατη πεπατημένη οδός! Πόσος φόβος μπορεί να ελοχεύει στη φρεσκάδα του αέρα ανανέωσης και εκσυγχρονισμού...   

Τη χρονιά μας την ξεκινήσαμε με τελεία. Ναι, με τελεία. Μια τέλεια τελεία που σε τίποτα δεν είχε να ζηλέψει από άλλες αγαπημένες δουλειές και δημιουργούσε προσδοκίες για την πορεία. Διαψεύστηκαν εν μέρει... 



Ωστόσο, εγώ επέμεινα με συνέπεια στο πώς να μην κάνεις μάθημα. Δοκιμασμένη κι αγαπημένη τακτική. Είναι εξαιρετικά παρήγορο το γεγονός ότι ΟΛΟΙ θυμούνταν την περίοδο της Αναγέννησης και τον Ελ Γκρέκο μέσα από ένα βιβλίο και μία ταινία.




Είναι εξαιρετικά ενθαρρυντικό ότι οι μαθητές μου εισήχθησαν στην ομαδοσυνεργατική μάθηση μέσω διερεύνησης και ανακάλυψης με βάση τις ανάγκες και τους ρυθμούς τους, δουλεύοντας ΚΑΙ με την υποστήριξη της τεχνολογίας! Το Google Drive πήρε φωτιά! Και το πρώτο δείγμα αυτής της μεθοδολογίας πήρε σάρκα και οστά πολύ νωρίς, μόλις στη γιορτή της 28ης Οκτωβρίου και, φυσικά, συνεχίστηκε καθ' όλη τη χρονιά. 


Όμως, όπως συμβαίνει πάντα, κάποιοι μαθητές δεν ανταποκρίθηκαν για τους δικούς τους λόγους και κάποιοι άλλοι ανταποκρίθηκαν με αυξανόμενη, συγκινητική προθυμία στις απαιτήσεις μου, οι οποίες από την αρχή μειώθηκαν και περιορίστηκαν αρκετά. Αυτοί οι μαθητές ήταν που, με τον τρόπο τους, μου ζήτησαν να τους εξημερώσω. 

Κι έτσι... αφέθηκα να εξημερωθούμε, γιατί... 

"εξημερώνω σημαίνει δημιουργώ δεσμούς"

και οι δεσμοί είναι πάντα αμφίπλευροι, αν θέλουμε να 'ναι γεροί. Κι οι δικοί μας φέτος ήταν. Μικρέ μου Πρίγκιπα, ευχαριστώ για τη σταθερότητα των δεσμών.

Καλό καλοκαίρι. 


0 χεράκια ψηλά: