RSS

2.2.09

Μανουσάκια!

Δωράκι φρέσκο και ευωδιαστό από ένα μαθητή μου. Δωράκι από μαθήτρια και η πήλινη καρδούλα με τις καραμέλες... :):)

4 χεράκια ψηλά:

maika είπε...

έχεις και τα τυχερά σου! πόσο τρυφερό μου φαίνεται να σου προσφέρουν δώρα μικρά παιδιά...
γίνεσαι κομμάτι της ζωής τους και στο δείχνουν!!
κι εμάς τους γονείς μας πρήζουν...η δασκάλα το είπε,μας το είπε η δασκάλα, καλά αν μας το πει και η δασκάλα, να το πάω στη δασκάλα? αμάν πιά!!!
;0)))

Ηλιας....Just me! είπε...

Εσένα όλο δωράκια σου κάνουνε!!!! Πρέπει να είσαι πολύ καλή δασκαλίτσα και πολύ αγαπητή!!!! Φιλιά πολλά!!!!

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Θα κρατήσουν μέχρι την Καθαρά Δευτέρα; Ή θα πρέπει να πάμε να μαζέψουμε άλλα στην Αγία Μαρίνα;
Θέλω και μυγδαλίτσες, έτσι;

marilia είπε...

maika, κι εμείς τα αγαπάμε και για ένα, τουλάχιστον, χρόνο γίνονται και δικά μας παιδιά. Μπορεί να μαλώνουμε και να υψώνουμε τον τόνο, αλλά σίγουρα τα αγαπάμε. :)

Ηλία, ούτε πολύ καλή είμαι, ούτε πολύ αγαπητή. Απλώς φροντίζω να κρατώ ισορροπίες ανάμεσα στις... κατσάδες και στο... χαβαλέ. ;) Πάντα ήμουν φωνακλού, αλλά κάνα δυο παιδιά απ' τα 63 που 'χουν περάσει απ' τα χέρια μου μπορεί να λένε ότι με αντιπαθούν...

Ασκαρδαμυκτί, όχι δεν κράτησαν... Θα μαζέψουμε άλλα! ;)