RSS

4.2.11

Δεύτερο ομαδικό παραμύθι




Ο Φλεβάρης μάς έκανε ποδαρικό με άλλες δέκα, άσχετες μεταξύ, τους λέξεις για το δεύτερο ομαδικό μας παραμύθι. Και επειδή το χαρτί του μέτρου λίγο μας δυσκόλεψε τη ζωή αφού... δεν μπορούσαμε να το βολέψουμε στον τοίχο, δεν μπορούσαμε να διορθώσουμε τα λάθη μας εύκολα, μας "περιόριζε" τη φαντασία γιατί... τελείωνε, βρε παιδί μου και να πάρουμε άλλο χαρτί ήταν κομματάκι... βαρύ για τα δικά μας δεδομένα (!!!), είπαμε να πάρουμε ένα λάπτοπ κι ένα βιντεοπροβολέα και να κάνουμε τη δουλειά μας. ;)

Είπαμε για τη χρήση του word, είδαμε πώς χρησιμεύει ο ορθογραφικός έλεγχος, πόσο εύκολο είναι να γράψουμε, να σβήσουμε, να προσθέσουμε, να αφαιρέσουμε πράγματα απ' το κείμενό μας και πόσο σημαντικό είναι να αποθηκεύουμε τη δουλειά μας για να μην πάει στράφι ο κόπος μας. ;)

Τα παιδιά φάνηκαν αρκετά εξοικειωμένα με τον υπολογιστή και ίσως, σε επόμενο βήμα, τα αφήσω να πληκτρολογήσουν λίγο από το κείμενό τους.


Αυτή τη φορά οι λέξεις τοποθετήθηκαν χωρίς βιασύνη. Η ιστορία είναι σαφώς μεγαλύτερη απ' την πρώτη τους απόπειρα. Τα ίδια τα παιδιά τόνισαν ότι ήθελαν ένα παραμύθι που "να μην τελειώσει μόλις βάλουμε την τελευταία λέξη!". Οι ιδέες έδεναν και κούμπωναν η μια με την άλλη. Η δική μου βοήθεια μάλλον περισσότερο στη δομή της ιστορίας με ερωτήσεις: "Και μετά;".

Τα παιδιά εξακολουθούν να μη συμμετέχουν όλα. Πάλι τα πιο "αλέγρα" έπλεξαν την ιστορία. Για να δούμε τη συνέχεια...

5 χεράκια ψηλά:

Μαριάνθη είπε...

Ξέρεις τι χαίρομαι σε σένα!!!Πως την απολαμβάνεις τη δουλειά σου. Τη ζεις. Δεν είσαι κατ΄επάγγελμα δασκάλα αλλά κατά συνείδηση. Έτσι θαπρεπε να΄ναι όλοι για να παίρνουν παιδεία τα παιδιά του κόσμου.

Sidepap21 είπε...

Μπράβο φαντασία ο πιτσιρικάς !!!
Μου φαίνεται εκπαιδεύεις μελλοντικούς bloggers ...
Έπρεπε όμως να πάρει το γκιώνη λαθρεπιβάτη στο σχολικό του και να τον πάει στο ράφτη να του ράψει ένα κοστούμι !!!

Υ.Γ.
Φιλιά κι ευχές είναι πάντα ευπρόσδεκτα !!!
Όσο για τα ονομαστήριά μου, κάτι παραπάνω θα ξέρει
η γειτόνισά μου fractal απ' τη Χίο ...

marilia είπε...

Μαριάνθη, τα σχόλιά σου πάντα με τιμούν! Η αλήθεια είναι πως αυτά τα "παιχνιδάκια" στο σχολείο με ενθουσιάζουν. Όταν όμως βλέπω ρήματα με -ο και αφαιρέσεις χωρίς κρατούμενα... ε... συγχύζομαι και γίνομαι υστερική! :$

Sidepap21, εξαιρετικό!!! Δεν το 'χα σκεφτεί! Ούτε και τα παιδιά το σκέφτηκαν όμως! χαχαχα! Αρκέστηκαν στο να τον ταΐσει ΚΑΙ ο ράφτης! Τυχαίο; χαχαχαχαχαχα! Σε επόμενη ανάρτηση θα βάλουμε ολόκληρο το παραμύθι. ;)

Μεταξύ μας, έχω κάνει ένα ορθογραφικό στο χαρτί, αλλά μας το 'σωσε το word. ;):Ρ

to alataki είπε...

Περιμένω το υπόλοιπο παραμύθι σας...
Τυχερά τα παιδιά...

marilia είπε...

Αλατάκι, μετά την ταινία, θα ανεβάσουμε και το παραμύθι. Ένα ένα! :) Τυχερή εγώ που τα έχω! Εκείνα έγραψαν την ιστορία! Εγώ προσπάθησα, την προηγούμενη μέρα, στο σπίτι μου, να φτιάξω μία ιστορία και... δεν!